Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@11:05:37 GMT

جنجال بولت در استرالیا / آزمایش دوپینگ نمی‌دهم!

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۲۳۴۶

به گزارش ایلنا، اوسین بولت قهرمان دوومیدانی جهان که به تازگی به بازی در دنیای حرفه‌ای فوتبال روی آورده و هنوز فوتبالیست نشده، جنجالی عجیب به پا کرد.

بولت که پس از چند ماه حضور تمرینی در باشگاه دورتموند، این روزها به صورت آزمایشی برای تیم استرالیایی سنترال کاست مارینرز بازی می‌کند، چند روز پیش توانست نخستین گل خود را برای تیمش به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او در صدد است تا با سنترال کاست مارینرز، قرارداد حرفه‌ای امضا کند.

وی در نخستین دیدار خود برای این باشگاه در دیداری دوستانه 2 گل زد و باعث شگفت‌زدگی اهالی فوتبال شد.

 این اتفاق باعث شد تا فدراسیون استرالیا از او درخواست کند تا آزمایش دوپینگ را انجام دهد و همین با ناراحتی و البته امتناع گلوله سابق دوومیدانی همراه بود. وی پس از این اتفاق در فضای مجازی عکس آزمایش‌اش را منتشر کرد و نوشت: «من از دنیای دوومیدانی بازنشسته شدم تا به فوتبال حرفه‌ای روی آورم، اکنون به این عکس آزمایش دوپینگ نگاه کنید!»

بولت سپس در این خصوص مصاحبه کرد: «من چرا باید آزمایش دوپینگ بدهم وقتی که هنوز فوتبالیست حرفه‌ای نشدم، واقعا سوالم را پاسخ دهید.

 من از خانم متصدی، همین سوال را پرسیدم که وقتی من هنوز با باشگاهی قرارداد نبستم چرا باید آزمایش بدهم و او جواب داد که شما یک ورزشکار زبده هستید و باید آزمایش دوپینگ بدهید!»

با این وجود باشگاه مارینرز قصد دارد در ابتدای هفته آینده قراردادی حرفه‌ای با این بازیکن منعقد کند.

راس مک کورماک بازیکن سابق لیدز یونایتد یکی از هم‌تیمی‌های بولت است که درباره شرایط او در سنترال کاست مارینرز نظرات جالبی دارد.

 مک کورماک که اکنون به صورت قرضی از استون ویلا برای مارینرز بازی می‌کند، در مورد بولت گفت: نقطه برتری بولت، سرعتش است؛ در واقع نخستین چیزی که از او، شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 واقعا سرعتش باور نکردنی است. چند تن از هم‌تیمی‌ها سعی کردند در این زمینه شانس خود را امتحان کنند اما در همان قدم اول به خودتان می‌گویید؛ خدای من چقدر سریع است.

نقطه ضعف بولت هم استقامت بدنی اوست چرا‌که شیوه تمرین‌هایش برای دوی سرعت بوده و نه فوتبال. در این زمینه او باید بیشتر کار کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اوسین بولت فوتبال استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ماراپه در بیانیه‌ای گفت که صحبت‌های بایدن ظاهرا حاکی از این است که دایی او توسط آدمخوار‌ها خورده شده است.

در این نسخه از بیانیه نخست وزیر پاپوا گینه نو که در اختیار آسوشیتدپرس قرار گرفته، ماراپه عنوان کرده است: اظهارات رئیس جمهور بایدن ممکن است یک اشتباه لفظی بوده باشد. با این حال، کشور من سزاوار برچسب  «آدمخوار»  نیست.

بایدن هفته گذشته در یک مراسم یادبود جنگ جهانی دوم در پنسیلوانیا در مورد امبروز فینیگان دایی هوانورد خود در نیروی هوایی ارتش، صحبت کرد. رئیس جمهور آمریکا گفت که هواپیمای وی بر فراز پاپوآ گینه نو، که صحنه درگیری‌های سنگین بود، سرنگون شد.

بایدن با اشاره به جزیره اصلی این کشور گفت: آنها هرگز جسد را پیدا نکردند، زیرا در آن زمان آدمخوار‌های زیادی در آن قسمت از گینه نو وجود داشتند.

اظهارات بایدن در حالی است که این کشور در منطقه اقیانوس آرام متحد کلیدی آمریکا به حساب می‌آید و به تازگی چین به دنبال افزایش نفوذ خود در این منطقه است. وانگ یی وزیر خارجه چین روز گذشته به این کشور سفر کرد.

نخست وزیر پاپوا گینه نو در مورد اظهارات بایدن گفت: جنگ جهانی دوم کار مردم من نبود. با این حال، آنها بی جهت به درگیری کشیده شدند که کار آنها نبود.

همزمان آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا امروز دوشنبه سفر خود را به پاپوآ گینه نو، نزدیک‌ترین همسایه استرالیا آغاز کرده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • جنجال جدید ماسک؛ «میلیاردر متکبر»!
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • یوسین بولت و تکرار خوشحالی معروف جود بلینگام / فیلم
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • برگزاری کلاس مربیگری درجه B آسیا در یزد