Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خرداد: روسیه اعلام کرد یک هیات از این کشور با ولیعهد سعودی دیدار و گفتگو کرده است.
به گزارش خرداد به نقل از به نقل از رویترز، وزارت خارجه روسیه در خبری اعلام کرده: یک هیات از این کشور برای دیدار و گفتگو در مورد تحولات سوریه عازم ریاض شده و با محمدبن‌سلمان ولیعهد عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرده است. این هیات روزهای ۱۴ و ۱۵ اکتبر در ریاض بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مذاکره روس‌ها با بن‌سلمان در حالی است که او به شدت در مورد سرنوشت جمال خاشقجی روزنامه‌نگار مفقودشده سعودی تحت فشار جهانی است. برچسب ها: روس ، محمدبن‌سلمان ، سوریه

منبع: خرداد

کلیدواژه: روس محمدبن سلمان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!