Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@14:00:01 GMT

استاندار زنجان: کمیته ورزش در استان فعال شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۲۴۸۸

استاندار زنجان: کمیته ورزش در استان فعال شود

استاندار زنجان گفت: کمیته ورزش باید کار خود را آغاز کند و در تمام شهرستان‌های استان‌ دستاوردهای انقلاب در حوزه ورزش را به مردم بازگو کند. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، اسدالله درویش‌امیری امروز در جلسه شورای همگانی استان اظهار داشت: اگر به امر ورزش بها بدهیم حتما آثارش را در جامعه خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ورزش همگانی باید همه مردم احساس نیاز ورزش کنند و حضور داشته باشند نه اینکه جایزه پراید باشد و همه به عشق ماشین حضور بیابند.

استاندار زنجان از مدیرکل ورزش خواست تا کمیته ورزش را در ایام دهه فجر انقلاب دایر کند در دهه فجر در تمام شهرستان‌های استان برنامه‌های متنوعی برگزار کند.

وی افزود: باید دستاوردهای انقلاب در تمام حوزه‌ها و نیز حوزه ورزش به مردم بازگو شود.

درویش‌امیری از رئیس سازمان‌صنعت، معدن و تجارت استان تواست تا نامه‌ای به شرکت سرب و روی بزند و از آن‌ها بخواهد آن‌ها مسئول تامین خودروی پراید در روز پیاده‌روی همگانی چهارم آبان هستند.

این مسئول از تمام دستگا‌ه‌های دولتی خواست تا به اداره ورزش در راستاس هرچه بهتر برگزار شدن پیاده‌روی همگانی کمک کنند.

انتهای پیام/م

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی زنجان به فارغ‌التحصیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی با بیان اینکه اولویت استان در سال ۱۴۰۳ تمرکز بر اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، گفت: در این راستا متعهد شده‌ایم ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی استان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه در این زمینه سهم همه دستگاه‌های اجرایی استان به تفکیک مشخص شده است، افزود: عملکرد این دستگاه‌ها به صورت ماهانه پایش خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته تعهد استان ایجاد ۱۴ هزار و ۶۴۹ شغل با کمک دستگاه‌های اجرایی دولتی بود، ادامه داد: با همراهی همه دستگاه‌های دولتی استان اطلاعات ۱۷ هزار و ۶۲۰ نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت شد.

محمدی بابیان اینکه اشتغال ایجادشده به دو صورت میدانی و تلفنی در حال صحت‌سنجی است، افزود: تاکنون از این تعداد کد ملی ثبت شده، اشتغال ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر مورد تأیید قرار گرفته و راستی‌آزمایی موارد باقی‌مانده در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: این نتایج به معنای تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال سال ۱۴۰۲ بوده و این در حالی است که استان زنجان سال گذشته بالاترین نرخ مشارکت کل کشور را داشته است.

دیگر خبرها

  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • کشتارگاه دام ایلام حداکثر طی یک‌ ماه فعال شود
  • کشتارگاه دام ایلام حداکثر ظرف یک‌ ماه فعال شود
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی زنجان به فارغ‌التحصیلان
  • ضرورت فعال‌ شدن اتحادیه‌ها در راستای مدیریت بازار
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • دوران بزن‌دررو تمام شده است
  • ضرورت فعال شدن طرح‌های عمرانی راکد و نمیه تمام در مراغه