Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@13:41:32 GMT

­­اولین تیر تحریم‌ها به صنعت هوایی برخورد می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۲۵۱۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، عباس آخوندی در مراسم افتتاح ۱۰ پروژه در فرودگاه مهرآباد با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت صنعت هوایی در کشور و جهان گفت: این صنعت، بسیار سخت و مهم است چراکه هم در رده صنایع دارای فناوری جهانی به شمار می‌رود و هم اولین تیر تحریم‌ها به آن اصابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مدیریت در کشور ما بسیار پروژه محور است اما پروژه‌ هایی بسیار ارزشمند افتتاح می‌شود بدون آنکه به کارآیی نهایی آن توجه شده باشد.
آخوندی افزود: در این دوره تلاش کردیم هر پروژه‌ای که در صنعت فرودگاهی اجرایی می‌شود با توجه به شاخص‌های ASQ اجرایی شود. یک شاخص تعریف شده است که بر اساس آن اقدامات خود را بسنجیم. همه اقدامات و پروژه‌ هایی که در رده‌های مختلف فنآوری، زیر ساخت، خدمات‌ رسانی و ... افتتاح شده اند باید نهایتا به افزایش یکی از شاخص‌ های کارآیی یا رفاه و ایمنی منجر شوند.
آخوندی افزود: در این دوره تمام تلاش خود را کردیم که نظام برنامه‌ ریزی به سمت کارآیی محوری برود و پروژه ها در قالب برنامه‌ای با کارآیی نهایی تعریف و اجرا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وزیر راه و شهرسازی سپس به اهمیت نیروی انسانی در دستگاهها اشاره کرد و گفت: تمام این برنامه‌ها وقتی اجرایی می‌شود که نیروی انسانی کارآمد وجود داشته باشد و در نهایت، این نیروی انسانی است که باید از میلیاردها تومان سرمایه و تجهیزات استفاده کرده و کارآیی ایجاد کند بنابراین در این دوره سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی بر بحث پرورش نیروی انسانی تمرکز کردند.
آخوندی ضمن اشاره به اجرای طرح اینگام در شرکت فرودگاهها که برای تربیت نیروی انسانی کارآمد اجرا شده است افزود: این طرح کار بسیار ارزشمندی بود که در این دوره در شرکت فرودگاه‌ها انجام شد و من از ابتدا در جریان این طرح بودم و مشاهده کردم یکصد مدیری که برای آموزش انتخاب شده اند از تمام فرودگاه های ایران هستند.
آخوندی افزود: بسیار مهم بود که در این طرح تمرکز زدایی شده و از توجه به مرکز و ارتباطات خاص جلوگیری شود. بنابراین شاهد هستیم که مدیرانی از تمام فرودگاه‌ها حتی مناطق محروم کشور انتخاب شده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آخوندی تحریم صنعت هوایی فرودگاه مهرآباد مدیریت خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک

تیم ریشه دار و پرقدمت صنعت نفت آبادان با تحمل شکستی دیگر مقابل یک تیم تازه تاسیس تهرانی، قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر شد و کاندیدای اول سقوط به لیگ دسته اول است.

به گزارش تابناک ورزشی، نفت آبادان با فراز کمالوند هم نتوانست از خواب بیدار شود و بعید است در هفته‌های پایانی معجزه ای رخ دهد. حالا باید منتظر دومین تیم سقوط کننده باشیم که جدال سنگینی بر سر آن در جریان است.

تیم هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک شاگردان شجاعی خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

صنعت نفت که مدت‌هاست خود را به‌عنوان جدی‌ترین گزینه سقوط به لیگ دسته اول معرفی کرده است، امروز هم در خانه هوادار شکست دیگری را تجربه کرد تا شاگردان فراز کمالوند هرچه بیشتر به سقوط نزدیک شوند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که میثم تهیدست و فرشاد محمدی‌مهر از صنعت نفت و کریم اسلامی، امین پورعلی و محمد میری از هوادار را با کارت زرد جریمه کرد.

دیگر خبرها

  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • رفتار انسانی یک «اورانگوتان» برای اولین‌بار؛ تهیه ضماد برای درمان زخم!
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان