Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «محمدرضا امیربیگلو» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بخش با 12 تخت در فضایی به وسعت 180 متر مربع جانمایی و بازسازی شده است.
وی اظهارداشت: 670 میلیون ریال از منابع مالی هزینه شده صرف تجهیز این بلوک شده است و با راه اندازی آن زمینه ارائه خدمات مطلوب و کیفی در حوزه زنان و زایمان در تنها بیمارستان خمین فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) خمین ادامه داد: اجرای طرح انطباق از اهداف مهم راه اندازی این بلوک بود و مراقبت های بعد از زایمان در اتاق های ویژه توسط کارشناسان پرستاری و مامایی و نزدیکی به بخش زایمان و اتاق عمل و حفظ حریم خصوصی زنان و مادران صورت می گیرد.
دکتر امیر بیگلو ادامه داد: 9 کارشناس پرستاری و مامایی در این بلوک زایمان مشغول ارایه خدمات درمانی به بیماران می باشند.
شهرستان خمین با 105 هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان با خدمات بستری و درمانی است که ضریب اشغال تخت بیمارستانی آن 77 درصد است.
7277/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی بیمارستان حریم خصوصی زایمان منابع مالی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد

به کزارش تابناک، اعتماد آنلاین نوشت:  روز گذشته (۶ اردیبهشت) رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت.

 

او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آن‌ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است. شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم، اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آن‌ها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار برمی‌گردد.

منبع: اعتماد آنلاین

دیگر خبرها

  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • مرگ تلخ پزشک زن؛ او پلن خودکشی‌اش را گفت اما مسخره شد!
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران