Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@07:18:51 GMT

اجتماع دختران عاشورایی درمسجدجامع شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۲۸۶۷

اجتماع دختران عاشورایی درمسجدجامع شهرکرد

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  به منظور آشنایی کودکان با مسجد به همت معاونت پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام استان و مسئولان مدرسه الهام اجتماع دختران عاشورایی در مسجدجامع شهرکرد برگزارشد.

دراین مراسم یکی از اساتید با تسلیت شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها گفت: یزیدان می خواستند قیام عاشورا از کربلا  خارخ نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی گفت: نهضت حسینی با خطبه‌های غرای حضرت امام سجاد علیه السلام و روشنگری حضرت زینب  سلام الله علیها در شهرهای کوفه و شام  هم ادامه یافت.

وی ادامه داد: باحرکت کاروان اسرای آل الله ،مبارزه خاندان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام با یزید ادامه داشت و با افشاگری و بصیرت افزایی صورت  این کاروان بسیاری از مسیحیان و یهودیان مسلمان شدند.

صالحی افزود: در ادامه قیام عاشورای حسینی با شهادت یادگار سه ساله حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در شهر شام  دگرگونی عمیق و تغییری شگرف در شهر شام پدید آمد ،حضرت رقیه سلام الله علیها مانند یاقوتی در شهر شام می درخشد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، داستان گویی از حوادث کربلا و شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها ، برگزاری مسابقه و تقدیم هدیه به کسانیکه به سوالات پاسخ صحیح دادند از دیگر برنامه های این مراسم بود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، این مراسم دیشب بعد از نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در این مراسم سخنرانی کرد و تعدادی از اعضای پایگاه‌های بسیج محلات با پرچم‌های ایران و فلسطین در حمایت از فلسطینیان ندای الله اکبر و یاعلی و یا حیدر سر دادند.

همنوایی زائران در اجتماع وعده صادق دیدنی بود؛ مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، یا علی و الله اکبر و صلوات بر محمد و آل محمد بیشترین شعار‌هایی بود که شنیده می شد. 

حاج حسین طاهری مداح مراسم را با دعا و ثنا و استغاثه به امام زمان (عج) به پایان رساند و از زائران خواست برای پیروزی و مقاومت رزمندگان و حفظ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیز دعا کنند.

دیگر خبرها

  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد