Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سکینه الماسی ظهر سه‌شنبه در بازدید از بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه اظهار داشت: شهرستان عسلویه دارای شرایطی خاص است و باید نگاه‌ها به این شهرستان در زمینه‌های مختلف خاص باشد.

وی با تقدیر از تلاش‌های سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه خدمات در شهرستان عسلویه بیان کرد: توسعه بیمارستان عسلویه و افزایش خدمات این مرکز درمانی از جمله اقداماتی است که تامین اجتماعی به خوبی عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به فعالیت گسترده صنایع در پارس جنوبی و اشتغال خیل عظیم صنعت‌گران در منطقه ویژه پارس می‌طلبد که نسبت به مسائل درمانی آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی توسعه خدمات درمانی را گامی بسیار مهم در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان عسلویه دانست و بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی با درک صحیح این شرایط در مسیر توسعه خدمات درمانی گام‌های مثبت و ارزنده‌ای برداشته است.

توسعه خدمات در عسلویه

معاون نظارت و ارزشیابی اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی نیز در این بازدید اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات و جلب نظر بیمه‌شدگان و مردم عسلویه گام‌های مهمی برداشته شده است.

سید مجید صادقی راد با اشاره به استفاده حداکثری از منابع سازمان و ارائه خدمات شایسته به جامعه تحت پوشش خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا منابع را به بهترین نحو استفاده کرده و نیازهای واقعی بیمه‌شدگان تامین شود.

کد خبر 4432082

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سکینه الماسی عسلویه اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود

معاون وزیر کار گفت: مشهد در اصل به عنوان کلانشهر شناخته می شود، اما به سبب ظرفیت های مذهبی و گردشگری موجود در این شهر باید از آن به عنوان جهان‌شهر یاد کرد و ظرفیت‌های خدمات رسانی آن نیز باید به صورت ویژه ارائه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، علی حسین رعیتی‌فرد امروز در بازدید از شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد در جمع خبرنگاران گفت: مشهد دارای نگاه مذهبی و گردشگری است که سبب شده این شهر نقطه ای برجسته در جهان اسلام و کشور شناخته شود، بنابراین ظرفیت‌هایی که برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران موجود است باید به صورت ویژه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

معاون روابط کار وزارت کار تصریح کرد: اقداماتی که توسط مدیریت شهری در حوزه خدمت رسانی به زائران و مجاوران انجام می گیرد ویژه است.

وی عنوان کرد: خدمت رسانی به تعداد کثیری از شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی کار بسیار سختی است اما تلاش‌های زحمت‌کشان مترو مشهد سبب شده تا سهولت، اصل اول استفاده و بهره مندی در حمل و نقل عمومی مشهد باشد.

رعیتی فرد افزود: مترو مشهد پس از تهران یکی از ظرفیت های خوب در کشور است که به خوبی دغدغه استفاده از حمل و نقل عمومی را در بین مردم کاسته است.

معاون روابط کار وزارت کار ادامه داد: در بازدید صورت گرفته تلاش های مجموعه بهره برداری شهرداری مشهد در حوزه های آموزش، تعمیر و نگهداری، توسعه و بومی سازی قطعات و تکنولوژی‌های مورد نیاز کاملا مشهود بود.

وی خاطرنشان کرد: امید است مترو مشهد و اقدامات آن بتواند الگویی برای سایر شهرها باشد و شهرها با استفاده از این تجارب به توسعه بیشتری دست پیدا کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد