Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید نامجومطلق، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تأکید کرد که اطلاعی از مذاکره وینفرد شفر و مجتبی جباری برای حضور شماره هشت سابق آبی‌ها در کادر فنی این تیم ندارد. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات

نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضورش در کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: یکی از شرایط حضورم در کمیته فنی این است که بودنم تأثیرگذار باشد و کمیته فنی نباید نمایشی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر احساس کنم کمیته فنی باشگاه نمایشی است و نمی‌تواند تأثیری داشته باشد جدا خواهم شد، چون من دنبال پست و مقام نیستم. ما دوست داریم به تیم و باشگاه کمک کنیم و اگر قرار باشد که این کمیته مثل قبل فرمالیته باشد مطمئناً چیزی تغییر نخواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر سخنگوی کمیته فنی آقای مظلومی است و قرار است ایشان در مورد تصمیمات کمیته فنی، جلسات و مسائل مختلف دیگر پاسخگوی سؤالات رسانه‌ها باشد. همه ما دوست داریم به استقلال کمک کنیم و در این مدت هم دو جلسه برگزار شد که جلسات خوبی بود و مسائل خوبی مورد بحث قرار گرفت. ما دوست داریم که آقای شفر هم در این جلسات حضور داشته باشد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: کمیته فنی نقش دخالتی ندارد و اعضای کمیته هم به هیچ عنوان چشم به نیمکت استقلال ندارند. شفر باید به کمیته فنی اعتماد داشته باشد.

نامجومطلق درباره بحث حضور مجتبی جباری در کادر فنی استقلال و اینکه ابهامات زیادی در این خصوص وجود دارد، نیز اظهار داشت: من زیاد در جریان این موضوع نیستم و ظاهراً جباری و شفر صحبت‌هایی را دو روز پیش انجام داده‌اند. اطلاعی از مذاکرات جباری و شفر ندارم و در کمیته فنی هم بحث اضافه شدن مربی به کادر فنی مطرح نشده است.

وی در رابطه با اینکه جباری به کلاس مربیگری نرفته است و کارت مربیگری هم ندارد، تصریح کرد: ما باید در مورد این مسائل در کمیته فنی صحبت کنیم تا ببینیم چه شرایطی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وینفرد شفر استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وینفرد شفر استقلال تهران وینفرد شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.
 
تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.
 
جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت در‌های بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
 
وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

tags # استقلال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • وقوع یک میلیون و ۹۰ هزار زایمان در کشور در سال گذشته/ زایمان طبیعی سبب کاهش مشکلات تنفسی جنین