Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر امام خمینی(ره) گفت: خوشبختانه بعد از پیگیریها و تلاش های مستمر و شبانه روزی، آرزو و رویای دیرینه جامعه ورزشی بندرامام خمینی ره به حقیقت تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، سجاد ولی پور اظهار داشت: کلیه تجهیزات خوابگاه ورزشی با محصولات کاملا ایرانی در سال (تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی) خریداری و نصب گردید و همچنین انشعابات  برق و آب خوابگاه متصل و خوابگاه بصورت رسمی آماده پذیرایی و اسکان ورزشکاران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی پور افزود: خوابگاه مذکور با اعتباری بالغ پانزده میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی شهرستان احداث و تجهیز شد که اعتبارات آن در سه سال متوالی تامین و اختصاص یافت و کلیه مراحل ساخت و تجهیز برعهده شرکت عملیات غیر صنعتی با نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با راه اندازی خوابگاه  مشکل اصلی ورزش بندرامام مرتفع گردید و انشاالله منبعد شاهد رشد و شکوفایی بیشتر ورزش و میزبانی خوب مسابقات مختلف استانی و کشوری خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرامام خمینی(ره)  در پایان تصریح کرد:  از زحمات کلیه مسئولینی که در این امر مهم مساعدت نمودنند از قبیل بخشداری بندر امام خمینی (ره)، فرمانداری شهرستان ماهشهر، شرکت عملیات غیر صنعتی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرامام خمینی (ره) تشکر و قدردانی ویژه بعمل می آورم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره کل ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان امام خمینی جامعه شورای اسلامی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند

روح الله مقدم ظهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شاخص ترین موضوعی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته پیگیری شد، حوزه ازدواج و خانواده بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: یکی از مسائل مهم بحث تسهیلات زوجین بود که با پیگیری‌های انجام شده؛ تقریباً ۸۸ درصد متقاضیان که نزدیک به ۱۱ هزار نفر بودند، توانستند تسهیلات خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم شاهد همکاری بیشتری از سوی بانک‌های خصوصی در پرداخت وام زوجین داشته باشیم و این امر در دستور کار امسال قرار دارد.

مقدم عنوان کرد: دستورالعمل هفته ازدواج به ادارات ورزش و جوانان ابلاغ شده و ستاد ساماندهی نیز بدین منظور در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برنامه هفته ازدواج در سال جاری بصورت متفاوت تری برگزار خواهد شد و از دستگاه‌ها تقاضا داریم تا در امر ازدواج که موضوع اصلی جامعه می‌باشد، پایکار بیایند و نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 6092235 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است