Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:17:45 GMT

قصه گویان برتر خراسان شمالی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۲۹۶۱

قصه گویان برتر خراسان شمالی معرفی شدند

قصه گویان برتر خراسان شمالی در آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ منیرصادقی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: به همت کانون پرورش فکری هر ساله این هنر اصیل ایرانی اسلامی در استان‌ها محک زده می‌شود و جشنواره قصه گویی برگزار شده و مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امسال در بخش سنتی این جشنواره یک روزه ۳۰ قصه گوی منتخب از بین پدربزرگان و مادربزرگان، نوجوانان، مردان و زنان به رقابت پرداختند، اضافه کرد: در پایان پنج قصه گوی برتر بخش مردان و زنان به مرحله منطقه ای و ۶ قصه‌گوی برتر بخش پدر بزرگ و مادربزگ‌ها و نوجوانان هم به مرحله بین المللی راه خواهند یافت.

 

گفتنی است؛ بر اساس رأی هیأت داوران در بخش قصه گویی مردان و زنان، «اسماعیل عسکری، افسانه رحمانی فضلی، مریم احتشام، ملیحه بیابانی و سمیه بهرامی» به مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی راه یافتند.
 

بر همین اساس در بخش نوجوانان هم «امیرحسین جابری، سلما حصاری و زهرا رفیعی راد» برتر شناخته شدند و داوران در بخش مادربزرگان و پدربزرگان نیز «ابوالفضل مقصودی، صغری ارحامی و بی بی آغا گلزار مطلق» را برتر معرفی کردند. 

 

بر پایه این گزارش داوری جشنواره را هما غلامزاده، محمد مهنانی و محمدتقی ابراهیمیان به عهده داشتند و علی خدابنده هم به عنوان ناظر جشنواره بر برگزاری این رویداد نظارت کرد.

 

خراسان شمالی در تقسیمات کشوری جشنواره قصه گویی، در منطقه پنج قرار داده شد است و قصه گویان برتر استان در بخش مردان و زنان بایستی با قصه گویان استان‌های البرز، خراسان رضوی، مازندران، تهران، سمنان و گلستان در استان مازندران به رقابت بپردازند.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های مساجد شیراز اربعین پیاده روی اربعین اوقات فراغت ایلام کانون های فرهنگی هنری مساجد وزیر ارشاد مهارت قصه گویی جشنواره قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، تیم‌های صنعت مس کرمان و پیکان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید تجلی کرمان برگزار شد، صنعت مس کرمان به برتری ۳۰ بر ۲۶ دست یافت تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرده و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شود.

با این پیروزی تعداد امتیازات صنعت مس کرمان به  ۳۸ رسید تا اختلافش را با تیم دوم جدول به هفت امتیاز برسد.

پیکان نیز با این شکست با ۱۴ امتیاز همچنان در رتبه هشتم قرار دارد.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار