Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در پی قدردانی ۱۸۹ نماینده مجلس شورای اسلامی از تدابیر وزارت دفاع و پیشتیبانی نیروهای مسلح در جهت پیشرفت صنعت دفاعی کشور، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان نیز مراتب تشکر و قدردانی خود را از وزیر دفاع، متخصصین صنعت دفاعی و همه دست اندرکاران صنایع دفاعی برای پیشرفت های قابل توجه در وزارت دفاع ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای با اشاره به پیشرفت های صنعت دفاعی اذعان داشتند که این واقعیت انکارناپذیری است که نه تنها تحریم ۴۰ ساله صنایع نظامی مانع رشد و تعالی این صنعت راهبردی نشده است، بلکه یکی از عرصه های موفق والگو در تحریم‌شکنی است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از تدابیر و تلاش های مجموعه دفاعی کشور، از تلاش های کارآمد وزارت دفاع برای صیانت و بالندگی صنایع دفاعی و نقش‌آفرینی در اقتدار علمی و دفاعی و سهم موثر در تکوین اقتصاد مقاومتی و مشارکت در صادرات غیرنفتی قدردانی کردند.

کد خبر 4432092 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر حاتمی حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران وزارت دفاع اربعین ۹۷ مجلس شورای اسلامی ایران حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران علی لاریجانی ارتش جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور اسلامی ایران کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا محمد شریعتمداری اربعین 97 عبدالرضا رحمانی فضلی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بامداد امروز دوشنبه(۳ اردیبهشت) پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا، با بیان این‌که این سفر به دعوت روسای جمهور دو کشور دوست انجام می‌شود، تصریح کرد: کشور پاکستان از جمله کشورهای مهم جنوب آسیا و دارای روابط دیرینه‌ تاریخی و تمدنی با ایران است که همواره روابط سیاسی و اقتصادی و نیز همکاری‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای موردتوجه دو کشور بوده است.

رئیس‌جمهور با اشاره به نگاه مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در زمینه حقوق بشر، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با تروریسم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست همسایگی و توسعه روابط با کشورهای اسلامی و همسو، علاقه‌مند به ارتقای روابط با کشور پاکستان است و در این سفر مسائل مختلفی از جمله مسائل اقتصادی و تجاری، انرژی و مسائل مرزی با دولت پاکستان مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

رئیسی همچنین با بیان این‌که سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست، از هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری مبادلات تجاری و اقتصادی با توجه به ظرفیت‌های قابل‌توجه دو کشور در این زمینه خبر داد و گفت: مردم پاکستان، مردمی مومن، متدین و علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه به امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند و محبت و ارادت خود به ایران اسلامی را بارها به اثبات رسانده‌اند، ما امنیت این کشور را امنیت خود می‌دانیم و معتقدیم تثبیت و ارتقای امنیت نقاط مرزی به نفع دو کشور و دو ملت خواهد بود.

رئیس‌جمهور همچنین توسعه روابط اقتصادی و تجاری با سریلانکا را از جمله اهداف سفر خود به این کشور عنوان کرد و با اشاره به رشد قابل‌توجه همکاری‌های دو کشور در حوزه فنی و مهندسی، ابراز امیدواری کرد این سفر نقطه عطفی در ارتقای سطح روابط میان ایران و سریلانکا باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مردم پاکستان و ایران در پیکار خود با ظلم و دفاع از مظلوم در کنار هم هستند
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • رئیس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • رئیسی پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا چه گفت؟
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟
  • تصویب کلیات طرح تشکیل سازمان «سپند» وزارت دفاع/ تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی کشور می‌شود
  • علت برتری امروز قدرت دفاعی ما دانش پایه بودن نظام دفاعی کشور است
  • تصویب کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در مجلس
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد