Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@13:18:43 GMT

غافلگیری ویژه ترامپ برای نقاش آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۳۰۹۳

غافلگیری ویژه ترامپ برای نقاش آمریکایی


فرارو- روز یکشنبه ترامپ با برنامه "۶۰ دقیقه" شبکه سی‌بی‌اس نیوز آمریکا گفتگو کرد. او در این برنامه درباره مسائل گوناگون اظهار نظر کرد، اما در این گفتگو یک چیز بدون اینکه چیزی درباره آن گفته شود، توجه‌ها را به خود جلب کرد.
به گزارش فرارو، در گفتگوی طولانی مجری برنامه با دونالد ترامپ در کاخ سفید یک تابلوی نقاشی پشت سر آن‌ها روی دیوار آویزان بود که حتی هنرمند خالق آن نقاشی هم فکر نمی‌کرد اثرش در کاخ سفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اندی توماس، نقاش آمریکایی ساکن ایالت میزوری، دو تابلو نقاشی از روسای جمهور جمهوریخواه و دمکرات خلق کرده بود. در یکی از آن‌ها که "باشگاه جمهوریخواه" نام دارد، ۱۰ تن از روسای‌جمهور جمهوریخواه گذشته آمریکا، از جمله ترامپ، گرد یک میز نشتسه‌اند.   تابلوی "باشگاه جمهوریخواه"
هنوز معلوم نیست که تابلو توماس چگونه به کاخ سفید راه یافته است. با این حال، توماس به مجله تایم گفته دارل عیسی، نماینده جمهوریخواه کالیفورنیا در کنگره، به او اطلاع داده که این تابلو را به ترامپ نشان خواهد داد.
توماس به سیاست علاقه چندانی ندارد. او قبلا از عیسی یک نقاشی ترسیم کرده و از آن زمان با یکدیگر در ارتباط بودند. تا اینکه دو هفته پیش توماس سورپرایز شد. او در حال زدن چمن بود که همسرش دینا به نزد او آمد و گفت که ترامپ به زودی با او تماس خواهد گرفت. توماس بوسیله این تماس مطلع شد که ترامپ تابلوی "باشگاه جمهوریخواه" را به عنوان هدیه دریافت کرده است. اما او پس از گفتگوی ترامپ با برنامه ۶۰ دقیقه متوجه شد که تابلوی‌اش در کاخ سفید آویزان است.
در این تابلو، ترامپ در کنار روسا‌ی‌جمهور سابق آمریکا از جمله تدی روزولت، آبراهام لینکلن، رونالد ریگان، ریچارد نیکسون و بوش پدر و پسر و دیگران نشسته و پوزخند می‌زند.
توماس گفته از اینکه نقاشی او الآن در کاخ سفید آویزان است، غافلگیر شده، اما از ترامپ حمایت می‌کند. این نقاش به مجله تایم گفت: "من واقعا خوشحال شدم. خیلی مواقع هست که هدایا، آویزان نمی‌شوند و فقط یکجایی در کمد گذاشته می‌شوند. فهمیدن اینکه آن (نقاشی) واقعا (در کاخ سفید) آویزان شده، بسیار لذت بخش است".   تابلوی "باشگاه دمکرات"
البته توماس علاوه بر تابلوی "باشگاه جمهوریخواهان"، تابلوی دیگری دارد که در آن فقط روسای جمهور دمکرات حضور دارند و نام آن هم "باشگاه دمکرات‌" است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ترامپ تابلوی نقاشی کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس و حزب الله بدون غافلگیری هم بجنگند کابینه از هم می‌پاشد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق بریک، ژنرال احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت: نتانیاهو این روزها به خوبی می داند که در جبهه های جنگ چه می گذرد و همچنین می داند که ادامه این روند منجر به فروپاشی اسرائیل از نظر نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: حتی اگر حماس و حزب‌الله دقیقاً همانطور که امروز می‌جنگند، بدون غافلگیری نظامی ادامه دهند، کابینه فرو خواهد پاشید.نتانیاهو به خوبی می داند که ما در بیست سال گذشته در یک وضعیت بن بست نظامی قرار داشته ایم. روسای ستاد ارتش را بر اساس دیدگاه جهانی خود مبنی بر پایان جنگ های بزرگ عمل کردند. آنها ارتش زمینی کوچکی ساختند که به سختی می توانست در یک جبهه بجنگد (در یک جنگ منطقه ای ما باید همزمان در شش بخش بجنگیم).

بریک گفت: نتانیاهو همچنین می داند که این وضعیت منجر به عواقب ناگواری در جنگ علیه حماس در غزه شده است. حماس به مناطقی که ارتش وارد آن شده و از آنها عقب نشینی کرده در نوار غزه بازگشت. قصد ارتش برای ادامه جنگ فرسایشی علیه حماس از طریق حملات هیچ سودی ندارد زیرا این حملات فقط قطره ای در اقیانوس برای تضعیف حماس است.

وی بیان کرد: نتانیاهو به خوبی درک می کند که تا زمانی که جنگ فرسایشی علیه حماس ادامه داشته باشد، حزب الله نیز به خسته کردن نیروهای ما در مرز شمالی ادامه خواهد داد و این پیامدهای بسیار خطرناکی دارد. نتانیاهو همچنین می‌داند که ورود به رفح نه تنها نتیجه‌ای نخواهد داشت، بلکه برعکس مشکل را ده‌ها بار تشدید می‌کند.

این ژنرال صهیونیست تاکید کرد: ورود ما به رفح روابط ما را با کشورهای جهان و با کشورهای عربی که با آنها صلح داریم کاملاً از بین خواهد برد، این امر عواقب بسیار دشواری را به همراه خواهد داشت، بیش از هر چیز انزوای تل آویو در حوزه های سیاسی و اقتصادی و تحمیل تسلیحات را به همراه خواهد داشت، تحریمی که از قبل شروع شده است.

وی گفت: حماس در حال حاضر آمادگی لازم برای مقابله با ارتش ما را دارد و با تله ها و مواد منفجره در خیابان ها، میادین و در خود خانه ها تدارک دیده و برای ما کمین استراتژیک آماده کرده است. چند ماه دیگر زمان می برد تا نظامیان ذخیره نافرمانی کنند، همانطور که در یگان چتربازان شروع شد، جایی که ده ها نفر از آنها از خدمت سرباز زدند. فرسایش در کار خواهد بود و پس از مدتی صدها و هزاران نظامی خواهند بود و ارتش احتیاط از هم می پاشد.

کد خبر 6096548

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • حماس و حزب الله بدون غافلگیری هم بجنگند کابینه از هم می‌پاشد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس