Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام علیرضا کرمی تقدیر و حجت الاسلام علیمراد یوسفی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه االبرز معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: سپاه پاسداران در میدان دفاع از ارکان نظام و مقابله با منکر ثابت قدم است

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی گفت: بدخواهان انقلاب برای شکستن استقامت فکری و اعتقادی مردم انقلابی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند، ولی بدانند سپاه پاسداران در میدان دفاع از این استقامت و هم حفاظت از تمامی ارکان نظام همچنان ثابت قدم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدخواهان ودشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای شکستن استقامت فکری واعتقادی مردم ایران اسلامی تلاش بسیاری می کنند ولی هم آنان و هم تمامی جریانهای سیاسی داخلی بدانند، پاسداران وبسیجیان در مقابله با منکراز هیچ مانعی نمی هراسند و هیچ ترکشی آنان را از میدان حفظ ارکان انقلاب متفرق نخواهد کرد.

وی افزود: جبهه استکبار نیز بداند سپاه پاسداران به عنوان بازوی پرتوان انقلاب و ولایی ترین نیروهای نظامی و اعتقادی کشور هرگونه فتنه گری را در نطفه خاموش خواهد کرد وغیرت دینی چیزی نیست که دشمن بتواند به آن هجمه وارد کرده و آسیب بزند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اکنون انقلابی ماندن تنها به خواص اختصاص ندارد وضرورت آن شامل حال همه مردم مسلمان کشورمی شود گفت: امروز پاسداری از ارزشهای دینی وظیفه همگانی در برهه ای است که دشمن تمام هجمه های خود را برای گسترش کفر پس از ایمان در کشور ما بکار میبرد واین مضمومترین نوع کفر است.

حجت الاسلام صادقی والمسلمین افزود: استقامت فکری و حفظ روحیه جهادی دو مسئله مهم و مورد نیاز در این برهه است و بدخواهان انقلاب تلاش زیادی میکنند تا با حیله های مختلف این استقامت را در هم شکسته و مجاهدان را به زانو درآورند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ ارکان انقلاب و مقابله با منکر وظیفه ذاتی و ماهیت سپاه پاسداران و بسیجیان است گفت: افرادی میخواهند غیرت دینی در کشور کمرنگ شود ولی بدانند در چاله مکر خویش دفن می شوند زیرا این مردم از اعتقادات و فرهنگ عاشورایی خود نخواهند گذشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: اینکه در طوفان حوادث و جریان رخدادها چگونه رفتار کنیم که درامواج خطرناک گرفتار و مردود نشویم مسئله ای مهم است و باید از عاقبت گذشتگان صدر اسلام تا کنون عبرت بگیریم، زیرا دقت زیادی نیاز است که چگونه رفتار کنیم تا مانند برخی از مسلمانان صدر اسلام از در رکاب پیغمبر(ص) بودن، به قاتل فرزند ایشان در کربلا تبدیل نشویم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی افزود: خداوند انسانها را در شرایط مختلفی مانند فتنه ها، جنگها ونعمتها قرار می دهد تا آنان را در صحنه های مختلف آزمایش کند و در این میدان آزمایش، بندگان صادق، موحدان، مدعیان و دروغگویان را از هم جدا نماید.

وی در پایان با بیان اینکه شهدا در زمره کسانی قرار دارند که عاقبت بخیر شدند، گفت: امروز با توجه به شرایط کشور، دنیاگرایی ها و تاریکی فتنه، وظیفه ذاتی سپاه در پاسداری از ارزشهای دینی و اعتقادی و حفاظت از کشور خطیرتر از همیشه است و از شهدا الگو می گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سپاه تودیع معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات

در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از عمر کمِ مدیریتی در مازندران گلایه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران به مسائل مهمی چون نیاز استان به آزادراه ساحلی، عمر اندک مدیریتی در استان، امنیت سرمایه‌گذاری، افزایش صادرات مرکبات، خط قرمزی به نام منابع آبی و انتقاد از مصوبه سد فینسک اشاره شد. 

مراسم معارفه یوسف نوری بیست و پنجمین استاندار مازندران و تکریم از خدمات 29 ماه و 17روزه سید محمود حسینی‌پور، استاندار سابق مازندران امروز سه‌شنبه با حضور احمدی وحیدی وزیر کشور در سالن همایش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله محمدباقر لائینی؛ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت، این استان ظرفیت‌های بالایی دارد، گفت: در تعطیلات نوروز و غیره جمعیت استان چند برابر می‌شود و زیر ساخت‌های فعلی پاسخگو نیست.

محمدباقر محمدی لائینی، بیان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز، تجاوز به عرصه‌های ملی، زباله و ترافیک از مشکلات مهم مازندران است، به رئیس جمهور هم گفتم که یک قطار محلی از رامسر تا ساری باید راه‌اندازی شود و این نیاز استان است.

مازندران نیازمند آزادراه ساحلی است

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: یک اتوبان یا آزادراه ساحلی هم کل نوار ساحلی 480 کیلومتری استان را پوشش بدهد که هم بار ترافیک کاهش یابد و هم گردشگری رونق پیدا کند.

وی با انتقاد از عمر کوتاه فعالیت استانداران این استان، گفت: انتظار داشتیم که سید محمود حسینی‌پور تا پایان دولت سیزدهم در مازندران بماند و یک بار دیگر شاهد بنای متزلزل مدیریت استان نباشیم اما طبق روالی که بوده، این بیست و پنجمین استاندار مازندران است و با عمر دو سال یا دو سال و اندی مدیریت تغییر پیدا کرد.

ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری نوعی مبارزه با فساد است 

استاندار سابق مازندران نیز با بیان اینکه گزارشات عملکرد را همه می‌دانند، گفت: برای کسب حلالیت از مردمی که 10 هزار و 400 شهید به نظام اسلامی تقدیم داشتند و دارای جامعه نخبگانی و علما و بزرگان هستند، صحبت می‌کنم.

سید محمود حسینی‌پور افزود: در دو سال و اندی که فعالیت داشتم و رئیس جمهور به من اعتماد کردند هر چه از رییس جمهور خواستیم، دستور دادند و پیگیری شد و بسیاری از گره‌ها را باز کردند.

استاندار سابق مازندران با بیان اینکه خودم را مدیون مردم و نظام اسلامی می‌دانم، افزود: با محبتی که معاون اول رئیس جمهور داشتند، در سنگر جدید خدمت نیز حمایت از امنیت سرمایه‌گذاری را دنبال می‌کنم و یکی از کارهای مهمی که در برنامه دارم؛ ایجاد امنیت برای سرمایه‌گذاری در کشور است.

رئیس دبیرخانه مبارزه با مفاسد اقتصادی بیان کرد: مبارزه با فساد یعنی اینکه بستری فراهم شود که همه سرمایه‌گذاران بتوانند با امنیت خاطر در کشور سرمایه‌گذاری کنند و در این سنگر با حمایت همه مسئولان تلاش خواهم کرد که نمایندگی مازندران را در سطح ملی دنبال کنم.

حفظ منابع آبی خط قرمز مازندران است

نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه برای انتخاب آقای نوری صحبتی با مجمع نمایندگان نشد و بعد از انتصاب متوجه شدیم، گفت: به هر حال این اتفاق افتاد و از قبل هم می‌دانستیم با دلایلی که اقای حسینی‌پور اعلام کردند، می‌خواهند از استان بروند و دیر یا زود استاندار جدید معرفی می‌شود.

علی بابایی کارنامی ادامه داد: تصمیم دولت برای ما مهم است، به عنوان ناظر بر عملکرد دولت و از آنجا که آقای نوری را از قبل می‌شناختیم، شب گذشته نشستی را با ایشان داشتیم و امیدواریم نکات برجسته‌ای که در عملکرد دکتر حسینی‌پور بوده دنبال شود.

وی گفت: پسماند، اقتصاد دریا پایه، حفاظت از جنگل، تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز، کاربری‌های غیرمجاز، دیپلماسی اقتصادی، توجه به نخبگان و نرخ بیکاری برای ما مهم است که استاندار سابق به صورت ریشه‌ای درصدد رفع آنها بود.

نماینده مردم ساری و میاندورود با انتقاد از اینکه مازندران با داشتن بزرگترین جامعه نخبگانی کشور یک وزیر در کابینه ندارد، بیان کرد: انتظار و توقع داریم که حداقل در ورزش و جهاد کشاورزی یک وزیر مازندرانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی آقای حسینی‌پور اما کشاورزان مشکلاتی دارند، به طور مثال به دلیل تنش‌های آبی حداقل 3هزار و 500 هکتار اراضی شالیزاری زیر کشت نرفت و در کنار آن واردات بی‌رویه برنج هم یکی از مشکلات است.

بابایی کارنامی گفت: منطقه آزاد مازندران تصویب شد اما نتیجه باید روی سفره مردم بیاید و دولت باید در این زمینه کمک کند.

عضو خانه ملت با بیان اینکه استاندار مازندران باید اختیارات کامل داشته باشد، تصریح کرد: اقلیم و طبیعت این استان و جمعیت شناور آن با سایر استان‌ها متفاوت است و نتایج عملکرد دولت در آن برای کشور نیز بسیار مهم است.

وی همچنین با اشاره به سفر هیات دولت به سمنان خطاب به وزیر کشور گفت: شنیدیم که دوباره برای سد فینسک مصوبه دادند، این در حالی است که بیش از 60 درصد با کسری منابع آب در مازندران مواجهیم، کشاورزان ما مشکل دارند، خواهش می‌کنیم که موضوع سد فینسک متوقف بشود و به رئیس جمهور بفرمایید که حفظ منابع آب مازندران خط قرمز ماست.

صادرات مرکبات در مازندران افزایش یافت

عضو اتاق ایران و عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی مازندران نیز در سخنانی با بیان اینکه به مصداق "لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" باید از زحمات حسینی‌پور و خدمات صادقانه ایشان قدردانی کنیم، گفت: البته ایشان مانند سایر استانداران محدودیت‌هایی هم داشتند که با این وجود تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

عبدالله مهاجر دارابی با اشاره به موانع زیادی که بر سر صادرات مازندران وجود داشت، افزود: پیگیری‌های آقای حسینی‌پور در این زمینه حائز اهمیت است، تلاش کردند و برخی موانع را برداشتند و تصمیمات ایشان حائز اهمیت است.

وی گفت: صادرات پرتقال در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد چندین برابری داشته که با پیگیری مناسبات با کشورهای هدف صادرات از طریق دیپلماسی اقتصادی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • برگزاری جشن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تکاب
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند