Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمتر از سه ساعت به رونمایی از محصولات جدید هوآوی، دو گوشی سری Mate 20 باقی مانده است. به نظر می‌رسد هوآوی در نگه داشتن اسرار نسخه پروی این خانواده زیاد موفق نبوده است. حدود یک هفته پیش اطلاعات جزئی این گوشی توسط رسانه‌های آگاه از این شرکت لو رفته بود و حالا به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که مربوط به جعبه‌گشایی Mate 20 Pro هوآوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئوی تازه منتشر شده در رسانه یوتیوب توسط شخصی که نام کاربری وی NTK95 است یکی از دستگاه‌های Mate 20 Pro هوآوی را در دست گرفته است و به صورت آماتور مشخصات این گوشی را مرور کرده است. زبان شخصی که در این ویدئو صحبت می‌کند استونیایی است و هیچگونه زیرنویسی برای آن در نظر گرفته نشده است و مشخص نیست که تمرکز اصلی این ویدئو روی چه قابلیتی از این گوشی است.

نکته مهم این ویدئو (در کنار لیوان انگری بردزی که روی میز است)، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش این گوشی است که میزبان این ویدئو با آن نمایش را آغاز می‌کند. اگر این ویدئو را ببینید، متوجه می‌شوید که بعد از مشخص کردن تنظیمات لازم برای این گوشی، نوبت به تست اسکنر بیومتریک این گوشی می‌رسد که در این ویدئو مشخص است کاملا سریع و روان کار می‌کند.

گفتنی است، همانطور که گفته شده بود، اطلاعات جزئی Mate 20 Pro حدود یک هفته پیش لو رفته بود. Mate 20 Pro از قدرت پردازش چیپست Kirin 980 استفاده خواهد کرد و یک صفحه نمایش 6.39 اینچی با بریدگی بالای خود خواهد داشت. اسکنر اثر انگشت این گوشی زیر صفحه نمایش آن قرار خواهد گرفت و در قسمت پایین صفحه نمایش جاسازی خواهد شد. این گوشی با دوربین سه‌گانه و ترکیب مربعی در کنار فلش گوشی تولید خواهند شد. Mate 20 Pro با یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی تولید خواهد شد که با یک شارژر 40 واتی پر خواهد شد. سرعت پر شدن 70 درصد این باتری فقط 30 دقیقه است و سرعت بالایی در شارژ خواهیم دید. Mate 20 Pro دارای گواهینامه IP68 است یعنی این گوشی در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. این گوشی تنها 189 گرم وزن و 8.6 میلیمتر ضخامت خواهد داشت. از نظر فناوری‌های اتصال، پرچمدار جدید هوآوی مجهز به وای-فای دوبانده، بلوتوث 5.0، NFC و LTE بسیار سریع است. این دستگاه با اندروید 9.0 Pie و رابط کاربری EMUI 9.0 به بازار خواهد آمد و در چهار رنگ گرگ و میش، مشکی، آبی و سبز به بازار عرضه خواهد شد.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از مرور مشخصات Mate 20 Pro، پرچمدار جدید هوآوی را ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: اطلاعات جزئی Mate 20 Pro لو رفت +تصاویر

انتهای پیام/

ویدئوی جعبه گشایی Mate 20 Pro لو رفت +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی با خوانش دو سویه هشت مقطع مهم تاریخ ایران، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

مراسم رونمایی از کت مراسم رونمایی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!
  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود