Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کنست ناخرسندی خود را نسبت به اظهاراتی که رئیس پارلمان کویت در اجلاس جهانی بین‌المجالس در ژنو پایتخت سوئیس ایراد کرد، ابراز کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، در اثنای سخنرانی‌ مرزوق علی الغانم، رئیس پارلمان کویت در اجلاس جهانی بین‌المجالس در ژنو که جنایات اسرائیل علیه ملت فلسطین را بر ملا می‌کرد، هیئت اسرائیلی حاضر در این جلسه در اعتراض به سخنان این مقام کویتی، جلسه را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای هیئت اسرائیلی تنها به این مسأله اکتفا نکردند که صندلی‌های خود را ترک کنند بلکه به تریبون ریاست جلسه و به نزد رئیس اجلاس و مارتین شونگ کونگ، دبیر آن رفته و اعتراض خود را نسبت به سخنان مطرح شده توسط الغانم اعلام کردند.

در نهایت سخنرانی مرزوق الغانم با تشویق حضار پایان یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اسراييل كويت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سابق شاباک: اگر فلسطینی بودم با اسرائیل می‌جنگیدم

رئیس سابق سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) با بیان اینکه اگر فلسطینی بودم با این رژیم می‌جنگیدم، ۲ وزیر دارایی و امنیت ملی رژیم صهیونیستی را تروریست خواند.

به گزارش ایسنا، «عامی ایالون» رئیس سابق سرویس شاباک در پاسخ به این سوال خبرنگار که «اگر فلسطینی بودی و در نوار غزه یا کرانه باختری زندگی می‌کردی، آیا با اسرائیل می‌جنگیدی یا خیر؟» گفت: برای دستیابی به آزادی خود با اسرائیل می‌جنگیدم و برای رسیدن به این آزادی دست به هر کاری انجام می‌زدم.

به نقل از خبرگزاری شهاب، ایالون درباره «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی و «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی این رژیم که به افراط‌گری معروف هستند، گفت: به طور حتم هر دو آنها تروریست هستند.

روز شنبه اسموتریچ از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست مذاکرات آتش‌بس غزه را که قرار است روز یکشنبه در دوحه از سر گرفته شود، متوقف کرده و فورا به شهر رفح واقع در جنوب غزه حمله کند و فشار نظامی را برای «نابودی» حماس و آزادی اسرای صهیونیستی تشدید کند.

پس از گذشت بیش از پنج ماه از جنگ رژیم صهیونیستی در غزه، تلفات انسانی در نوار فلسطین همچنان در حال افزایش است و سازمان ملل از قحطی گسترده بیم دارد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز اعلام کرد تعداد شهدای جنگ غزه به ۳۱ هزار و ۵۵۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کره‌جنوبی میزبان «اجلاس برای دموکراسی»
  • انتقاد تند اسموتریچ از رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل
  • هیئت اسرائیلی امروز عازم قطر می‌شود
  • اذعان رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به شکست در هفتم اکتبر
  • نماینده پارلمان فرانسه خواستار تحریم شرکت‌های حامی اسرائیل شد
  • رئیس سابق شاباک : اگر فلسطینی بودم با اسرائیل می‌جنگیدم
  • رئیس سابق شاباک: اگر فلسطینی بودم با اسرائیل می‌جنگیدم
  • حماس همچنان با صلابت و پابرجا است
  • چند ماه گذشته و حماس با صلابت و پابرجا است
  • بحران جدی در روابط آهنین واشنگتن-تل‌آویو