Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه بیست و چهارم مهرماه ۹۷، با افزایش ۲۲۳۲ واحدی معادل ۱.۲۴ درصد به رقم ۱۸۲ هزار و ۸۳۴ واحد رسید. این در حالیست که در روز گذشته نیز، شاهد رشد ۵۷۷۴ واحدی معادل ۳.۳۰ درصد درصد بودیم.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در چهارمین روز کاری هفته، همانند روز قبل، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۶۵۲ واحدی معادل ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۴ درصد به رقم ۵۳ هزار و ۴۳۵ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۸۸ احدی معادل ۱.۰۱ درصد، عدد ۲۹ هزار و ۶ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۲۰۳ واحدی معادل ۱.۰۱ درصد به رقم ۲۰ هزار و ۴۹۷ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۲۱۳۸ واحد افزایش معادل ۱.۱۱ درصد را رقم زد و به سطح ۱۹۵ هزار و ۲۲۸ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول، با ۱۳۱۲ واحد افزایش معادل ۰.۹۶ درصد به رقم ۱۳۷ هزار و ۶۶۶ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۶۰۴۲ واحد افزایش معادل ۱.۷۶ درصد همراه بود و عدد ۳۴۹ هزار و ۸۶۲ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۰:۵۰ داشت و در سطح ۱۸۳ هزار ۸۱۳ واحد قرار گرفت.

 

 

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۲۸ فروردین/افت ۴ هزار واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۴۹۹۸ واحدی به ۲,۲۰۱,۹۰۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _‌سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ با افت ۴۹۹۸ واحدی به ۲,۲۰۱,۹۰۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۲۸۳۳.۵۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۱۴۸ میلیارد سهم بود که طی ۲۱۴,۵۷۷ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۶,۴۵۱.۰۸۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۶,۳۱۸,۲۳۷.۵۰۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فولاد» و «شستا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 744681

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۲۸ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۴۴۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۴۴۸ واحدی شاخص کل بورس