Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کرملین امروز (سه‌شنبه) تاکید کرد، تفاهم‌نامه روسیهترکیه درباره ادلب سوریه به صورت کلی در حال اجراست اما به سختی می‌توان انتظار داشت که روندی نرم بدون مشکلات کوچک داشته باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه و رجب طیب اردوغان،‌ رئیس‌ جمهوری ترکیه در هفدهم سپتامبر در شهر سوچی روسیه دیدار کرده و یک توافق برای تعیین منطقه غیر نظامی شده ۹ تا ۱۲ مایلی در ادلب در امتداد خط تماس اپوزیسیون مسلح و نیروهای دولتی تا ۱۵ اکتبر به امضا رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این توافق جلوگیری از حمله احتمالی نیروهای دولتی سوریه به استان ادلب بود که به عنوان آخرین پناهگاه شورشیان محسوب می‌شود.

دیمیتری پسکوف،‌ سخنگوی کرملین به خبرنگاران درباره ارزیابی مسکو از اجرای این تفاهم‌نامه گفت: به طور کلی، طبق اطلاعات دریافتی از ارتش خودمان، این تفاهم‌نامه در حال اجراست و ارتش از روش طرف ترکیه‌ای و همکاران ترکیه‌ای در این خصوص رضایت دارد. بی‌شک، نباید انتظار داشت که همه چیز به خوبی و بدون وقفه پیش برود اما این کار در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ادلب روسيه سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان

با حضور مرتضی ادب مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان ثبت احوال کشور، محمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان و باقری مدیرکل پست استان اصفهان تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه منعقد شد.


مدیر کل پست استان در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور در این طرح انتخاب شده است.

باقری طرح تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز قدیم به شناسنامه مکانیزه را در سال جاری الزامی دانست وگفت: استان اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور انتخاب شده  و این تفاهم نامه با محوریت چاپ شناسنامه‌های مکانیزه امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه