Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: دمای تهران طی امروز با حدود ۴ درجه کاهش رو به رو می‌شود که فردا دوباره افزایش می‌یابد.

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: از شب گذشته موجی وارد کشور شده که انتظار می‌رود سواحل گیلان، مازندران و گلستان بارندگی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بعد از ظهر وزش باد در سواحل شرق مازندران و گلستان سرعت باد افزایش پیدا می‌کند. بارش های قابل توجهی در سواحل غربی گیلان، آستارا، تالش، غرب مازندران و رامسر خواهیم داشت که امکان آب گرفتگی معابر هم وجود دارد.

وی اظهار داشت: در البرز و مناطق مرکزی و جنوبی کشور یعنی ارتفاعات البرز، استان کرمانشاه، ایلام، مناطق کوهستانی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، گهکیلویه و بویر احمد، جنوب فارس و بوشهر با بارش باران مخصوصا در بعد از ظهر و تداوم این وضعیت در چهارشنبه، پنچ شنبه، جمعه، رگبار، رعد و برق، آب گرفتگی موقت، وزش باد موقت و همچنین رعد و برق در این مناطق رو به رو هستیم این وضعیت ممکن است منجر به خسارات جزئی در مناطق کوهپایه‌ای نیز بشود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی امروز هوای تهران با وزش با و باران رو به رو می‌شود. در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه احتمال افزایش ابر، وزش باد و ریزش باران وجود دارد. دمای تهران طی امروز با حدود ۴ درجه کاهش رو به رو می‌شود که فردا دوباره افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان هواشناسی بارش باران وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ورود موج بارشی از ظهر فردا پنجشنبه به تدریج، وقوع ناپایداری‌هایی را در سطح استان تا روز جمعه انتظار داریم.

وی افزود: از بعدازظهر فردا، افزایش ابر، گاهی وزش تند باد لحظه‌ای، مه آلودی هوا و بارش رگبار بهاری با احتمال رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ و در مناطق سردسیر استان برف پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مناطقی چون اردستان، نائین، ورزنه، کوهپایه، مبارکه، گلپایگان، لنجان، شاهین‌شهر و میمه، فریدن، فریدون‌شهر و شهرضا وقوع بارش‌های رگباری محتمل است و در سایر مناطق از جمله شهر اصفهان بارش‌ها پراکنده خواهد بود.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا سه درجه افزایش می‌یابد، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، خوروبیابانک با بیشینه دمای ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای یک درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6063495

دیگر خبرها

  • ورود موج جدید بارش برف و باران بهاری به اصفهان
  • بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی
  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی استان سمنان+ فیلم
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی سمنان