Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:07:11 GMT

رئیس دانشگاه فرهنگ و هنر فارس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۳۵۷۲

رئیس دانشگاه فرهنگ و هنر فارس معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، صابر سهرابی ظهر سه شنبه در آیینی با تقدیر از خانم شهپر سرپرست سابق، با توجه به پرورش نیروهای جوان و کار آمد و این مطلب که فرهنگ و هنر پایه و اساس توسعه زیربنایی هر جامعه است گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با حمایت کامل و رایزنی های لازم این مرکز آموزشی تاثیر گزار به کار خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، رامین کشاورز را به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر استان فارس، معرفی و بر ماندگاری این مرکز آموزشی تاثیر گذار در شیراز تاکید و بیان کرد: رایزنی برای ماندن این دانشگاه درحال پی گیری است و زیر مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس باقی خواهد ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه دانشگاه فرهنگ و هنر در پرورش هنرمندان و فرهنگوران نقش به سزایی دارد گفت: تلاش مبنی بر ماندگاری این مرکز آموزشی است و از آنجا که فرهنگ و هنر پایه و اساس توسعه زیربنایی هر جامعه است و برای انتقال فرهنگ همانگونه که باید از تمام ابزارهای فرهنگی از جمله فیلم، ادبیات، موسیقی، نمایش و ...بهره برد، لذا آموزش دانشگاهی در این راستا از اهمیت صد چندان برخوردار می باشد.

سهرابی با اشاره به اهمیت فرهنگ و آموزش در توسعه جوامع گفت: یکی از شاخص های بسیار مهم در توسعه جوامع کنونی، توسعه آموزش آکادمیک و دانشگاهی در حوزه فرهنگ، ادب و هنر است که امیدواریم با حمایت همه جانبه برای ادامه فعالیت کمی و کیفی این دانشگاه، بتوانیم در ارتقاء آن کوشا باشیم.

در ادامه این نشست، رامین کشاورز فارغ التحصیل رشته هنرهای زیبا در مقطع کارشناسی و کارشناس ارشد به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس منصوب شد.

کشاورز که از سال ۱۳۹۰ به تدریس مشغول است در آیینی از سوی صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس حکم سرپرستی این دانشگاه را دریافت کرد. وی که دارای مقالاتی در زمینه علمی و پژوهشی است در کارنامه خویش چاپ یک کتاب دارد و دومین کتاب خود را به زودی به دست چاپ می سپارد.

کد خبر 4432125

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب شیراز فرهنگ و ارشاد فارس مراسم تودیع و معارفه اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از همکاری و مشارکت این اداره کل در برنامه‌های تکریم وتجلیل از معلمان در سطح استان خبر داد.




به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند که تکریم آنان وظیفه‌ای همگانی است.

وی از مکاتبه با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها ومناطق جهت مشارکت در برنامه‌های تکریم وتجلیل از معلمان خبر داد وگفت: در برنامه استانی نیز بخشی از آیتم‌های فرهنگی و هنری را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشارکت می‌کند تا لحظات شاد و مفرحی برای معلمان خوب این دیار فراهم نماییم.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر و تشکر از پیشگامی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در برنامه‌های تکریم و تجلیل از معلمان در سطح استان گفت: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در هفته معلم برنامه‌هایی در خور شان معلمان که بر گردن همه حق دارند به نحو شایسته‌ای اجرا نمایند.

محمد جمالی افزود: معلمان از تأثیرگذارترین افراد در زندگی هستند و نقش مؤثری در رشد تربیتی و شخصیتی افراد ایفا می‌کنند که تکریم منزلت و مرجعیت آنان در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود