Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  روز گذشته دیدار تیم‌های ملی فوتبال عربستان سعودی و عراق برگزار شد و در این دیدار بشار رسن بازیکن تیم فوتبال عراق حضور نداشت با این حال بازیکنان هم تیمی اش پیراهن او را به روی صندلی‌های نیمکت تیمشان گذاشتند تا کسی جای او را نگرفته و پیراهن سبز رنگ این بازیکن نماد حضور او در این دیدار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن به دلیل فوت مادرش عربستان را به مقصد عراق ترک کرده بود و در ادامه به دلیل مشکل روادید دیدار‌های آینده تیمش را از دست داد.    

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین دیدار تیم‌های فوتبال دختران جوان ایران و ترکمنستان در مسابقات آسیای میانه (کافا) امروز در شهر دوشنبه کشور تاجیکستان برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.   گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.   نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.   مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.   سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • مراسم نمادین هفته سلامت در شهر ری با حضور مرشد پیشکسوت (فیلم)