Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره ازتدوین ۱۰جلد کتاب برای آموزش فضلیت و اخلاق خبر داد و گفت: این کتاب ها ویژه دانش آموزان متوسطه اول است که در برخی از مناطق به صورت پایلوت اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «مسعود شکوهی» در همایش هفته ی سلامت روان گفت: طرح های استعداد یابی، خدمات روانشناسی و مددکاری در بخش های مختلف آموزش و پرورش به صورت پراکنده صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل مشاوره آموزش و پرورش گفت:  یک سامانه به همین  منظور راه اندازی کرده ایم که همه فعالیت ها در آن منجسم  شده است.

 

شکوهی  افزود: در طراحی و تولید محتوای این  سامانه  از همه نرم افزارها که در داخل وبیرون اموزش وپرورش بوده است استفاده کرده ایم تا تبدیل به سامانه جامع شود.

 

وی بیان کرد: این سامانه را ماه آینده با حضور مقام عالی وزارت رونمایی کنیم.

 

مدیرکل مشاوره وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سطح دسترسی به این سامانه گفت: همه دانش آموزان و معلمان به این سامانه دسترسی دارند و کارتابل هایی در تمامی پایه ها تعریف شده است. با این سامانه نیز غربالگری صورت می گیرد و دانش آموزانی که به مددکاری به ویژه اورژانسی نیاز داشته باشند، پیگیری می شود.

 

شکوهی گفت: دراین مدت، تلاش های ارزنده ای انجام شده است، در برخی از استان های به صورت آزمایشی اجرا شده است و با سامانه نماد هم ادغام می شود.

 

وی یکی از راه های تامین نیروی انسانی در حوزه مددکاری و مشاوره را خرید خدمت دانست.

 

مدیرکل مشاوره وزارت آموزش و پرورش  با اشاره به تدوین نظام جامع راهنمایی و مشاوره با تلفیق زیر نظام های دیگر گفت:این طرح در کمیسیون تخصصی شورای عالی در حال بررسی است که امیدواریم تا پایان سال انجام گیرد.

 

وی ازتدوین 10جلد کتاب برای آموزش فضلیت و اخلاق خبر داد و گفت: این کتاب ها ویژه دانش آموزان متوسطه اول است که در برخی از مناطق به صورت پایلوت اجرا می شود.

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین اوقات فراغت اربعین شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد ارزانی حوزه هنری مروارید فضیلت و اخلاق خدمات مشاوره ای آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند

به گزارش همشهری آنلاین، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیش‌تر قرار بود ۲۸ فروردین آغاز شود اما زمانش به تعویق افتاد، از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیای آنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

کد خبر 846893 منبع: مهر برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان | جزئیات درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی