Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@14:54:56 GMT

تیزر جدید فیلم هت تریک منشر شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۳۷۵۷

‍‍‍‍‍‍

رکنا: فیلم سینمایی «هت تریک» به نویسندگی و کارگردانی رامتین لوافی و تهیه کنندگی مجید مطلبی به تازگی به زبان چینی دوبله شده و در این کشور اکران می شود.

حجم ویدیو: 6.60M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای شنود در شهرداری تهران چیست؟! + جزییات پشت پرده مهمانی مختلط ایرانی ها در سفارت فرانسه ! مردی در تربت حیدریه با خودرو همسرش را له کرد و کشت / زن بیچاره مهریه اش را خواسته بود! این مرد بابلی پس از مرگ زنده شد! از گرگ آقا و گشنه تا آشفته و مفتول !! / عجیب‌ترین اسامی دختر و پسر ثبت شده در ثبت احوال مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت جزییات فاجعه خونین در هسته مرکزی بجنورد درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه جزییات مرگ بازیگر فیلم های ناجور که با وثیقه آزاد بود! + عکس نوعروس را زیر پل شهید رجایی تهران از کنار داماد دزدید ! + جزییات وعکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم سینمایی چینی فیلم اینستاگرام اکران عکس تصاویر ایران مرد قتل فیلم زندگی خانواده جوان پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد

تیزر رسمی فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در حالی که بلیت‌های فیلم به پیش‌فروش بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده، منتشر شده است. 

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از فیلم‌های غیرکمدی است که پیش‌بینی می‌شود بتواند مخاطب زیادی را به سینما دعوت کند. 

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) از جمله باریگران این فیلم هستند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است و تیزر را هم کیومرث بیک زند ساخته است.

پیش‌فروش بلیت این فیلم در روز‌های گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۴ هزار نفر بلیت آن را خریداری کره‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

  tags # پارسا پیروزفر ، شهاب حسینی ، سینما سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • اعلام جزییات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب