Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج رسانه گیلان از برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: ۳۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، محسن جعفری، امروز (سه‌شنبه، ۲۴ مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با محوریت جشنواره رسانه‌‌ایی ابوذر در منزل شهید مدافع حرم، شهید حامد کوچک‌زاده با بیان اینکه دشمن با بهره‌گیری از تمام ابزارها درصدد القاء یأس و ناامیدی به جامعه است، گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب دشمن با همه توان و به کمک بنگاه‌های خبرپراکنی به دنبال کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج رسانه گیلان با تاکید بر ضرورت برخورداری از سواد رسانه‎ایی جهت تحلیل پیام‌ها افزود: در این راستا سازمان بسیج رسانه 100 دوره آموزشی سواد رسانه‌ایی را در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و دانشجویان برگزار می‌کند.

 

وی در ادامه از اعزام پنج تیم خبری به عتبات عالیات جهت انعکاس مراسم اربعین خبر داد و گفت: این تیم‌ها در قالب یک کاروان خبری به همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

 

جعفری با بیان اینکه سال گذشته برای نخستین بار این تیم اعزام و انعکاس خوبی در کشور داشت بیان کرد:  2 هزار و 300 خبر توسط خبرنگاران گیلانی اعزامی به اربعین تولید که در سطح کشور بی‌نظیر بود.

 

وی در ادامه از برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه استان خبر داد و افزود: شهید حامد کوچک زاده، شهید شاخص سازمان بسیج رسانه در سال 97 است که یادواره با محوریت این شهید مدافع حرم برگزار می‌شود.

 

 مسئول بسیج رسانه گیلان اضافه کرد: یادواره شهدای رسانه استان همزمان با اربعین حسینی در کربلا برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری دوره حرفه‌ایی خبرنگاری در رشت گفت: هم اکنون 90 نفر از نخبگان رسانه استان در قالب مجمع عالی بسیج رسانه و هیئت اندیشه‌ورز با این سازمان همکاری می‌کنند.

 

جعفری در ادامه از برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ایی ابوذر گیلان خبر داد و بیان کرد: مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی از محورهای سومین جشنواره است.

 

وی ادامه داد: این جشنواره در قالب عکس، موشن‌گرافی، خبر، گزارش، یادداشت، مصاحبه، کاریکاتور، فیلم کوتاه، انیمیشن، نماهنگ، مقاله و فیلم‌نامه برگزار می‌شود.

 

وی 30 آذر را آخرین مهلت ارسال آثار اعلام و بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس اینترنتی basij.resane.gilan@chmail.ir و یا نشانی پستی رشت، ابتدای شهرک امام خمینی (حمیدیان)، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصین طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان گیلان ارسال کنند.

 

گفتنی است، در این مراسم از پوستر سومین جشنواره رسانه‌ایی ابوذر گیلان با حضور اصحاب رسانه رونمایی شد.

 

 

 

 

 

وی با اشاره به ب

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های مساجد شیراز اربعین اوقات فراغت پیاده روی اربعین وزیر ارشاد کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی کانون های فرهنگی هنری مساجد یادواره شهدای رسانه گیلان شهید حامد کوچک زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: این جشنواره همزمان با آئین سنتی طلب باران (پنجاه بدر) همراه با بازی‌های بومی و محلی از هفدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی برگزار خواهد شد.

غریب افزود: در این جشنواره، استان قزوین میزبان شماری چند از سفرای کشور‌های خارجی و مسئولین ملی است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را، شناسایی و معرفی محصولات تولیدی، آداب و رسوم فرهنگی و آئین‌های اجتماعی روستائیان و عشایر عزیز در راستای توانمندسازی مردم پایه بیان کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت جهش نوین نشریات دانشجویی در جهت حل مساله دانشگاه‌ها
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود