Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: سهم کمیته امداد لرستان از طرح اشتغال مددجویان ۸۳ میلیارد تومان است که تاکنون ۲ هزار و ۳۷۷طرح بااعتبار ۸۷میلیارد تومان در سامانه ثبت‌ شده است. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جاسم محمدی فارسانی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به طرح اشتغال مددجویان اظهار داشت: سهم کمیته امداد از طرح اشتغال مددجویان 83 میلیارد تومان است که دو هزار و 377 طرح بااعتبار بالغ‌بر 87 میلیارد تومان در سامانه ثبت شده که حدود پنج میلیارد تومان بیشتر از تعهد پرداخت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از ثبت اطلاعات و ارسال تفاهمی با جهاد کشاورزی، تیم‌های هماهنگی بین جهاد کشاورزی و کمیته امداد تشکیل و در راستای صدور مجوزهای لازم از طرف جهاد کشاورزی اقدام کرده‌اند و در همین راستا بالغ‌بر هزار و 200 طرح تا امروز مصوب می‌شود.

مراد سیفی معاون مشارکت‌ها و اشتغال بهزیستی استان لرستان نیز در این جلسه بابیان اینکه سهم بهزیستی استان از اعتبارات اشتغال روستایی بالغ‌بر 15میلیارد تومان بوده است عنوان کرد: تاکنون 516 طرح بااعتباری بالغ‌بر 26 میلیارد تومان ثبت‌نام‌شده است.

وی بیان کرد: از تعداد طرح‌های ثبت‌نام‌شده 417 طرح بررسی و 144 طرح تأییدشده و به کارگروه ملی ارسال‌شده است و مابقی در دست اقدام است، همچنین 22 طرح بهزیستی در کارگروه ملی تأیید و در حال توزیع بانک‌ها است.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ خانم سمیعی در زمره بانوان برتر کارآفرین استان مرکزی است که ۱۲ سال قبل با دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی کمیته امداد، کارگاه کوچک خیاطی خود را راه اندازی کرد.
این بانوی کارآفرین که دانش آموخته رشته طراحی دوخت است توانست با چرخ خیاطی که پدرش به او هدیه داد سرویس آشپزخانه تولید و با سرمایه حاصل از فروش هنر خود و تسهیلات کمیته امداد چرخ خیاطی خریداری و کارگاه کوچک راه اندازی کند.
سمیعی می‌گوید: با سود حاصل از فروش لباس‌های تولید شده در کارگاه و دریافت تسهیلات بیشتر از کمیته امداد، از کارگاه ۱۲ متری به کارگاه ۲۰۰ متری و از یک چرخ خیاطی به ۲۲ چرخ خیاطی رسیده است.
او تاکنون توانسته برای ۵۰ سرپرست خانوار شغل ایجاد کند و هر هفته تا ۱۲ هزار دست انواع تن پوش زنانه، مردانه و لباس مخصوص کودکان تولید و در بازار به فروش می‌رساند.
در چهار سال گذشته ۱۹ هزار مددجوی کمیته امداد با اعطای هزار میلیارد تومان تسهیلات توانمند شده‌اند.

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی