Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابه اعلام منابع آگاه، 14 نفر از نیروهای بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی میرجاوه بامداد امروز بدست اعضای گروهک تروریستی ربوده شدند. گروهک تروریستی جیش العدل در بیانیه‌ای حمله به پایگاه ایرانی و ربودن نیروهای امنیتی هنگ مرزی میرجاوه را برعهده گرفته است.قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور با خیانت عوامل نفوذی در این حادثه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز : سایت باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسیما نوشته است که بر اساس آخرین خبرها 7 نفر از این افراد نیروهای بسیج طرح امنیت، 5 نفر نیروهای هنگ مرزی میرجاوه و 2 نفر نیروهای اطلاعات سپاه هستند که بین ساعت چهار تا پنج بامداد امروز در منطقه صفر مرزی لولکدان ربوده شده اند.
به گزارش آفتاب‎نیوز؛ خبرگزاری ایرنا نیز در همین‎باره نوشته است: یک منبع آگاه گفت: تعدادی از نیروهای بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی میرجاوه بامداد امروز/سه شنبه/ به دست اعضای گروهک تروریستی ربوده شدند.
این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود به  ایرنا اظهار داشت: این افراد که گفته می شود 14 نفر بودند بین ساعت چهار تا پنج بامداد امروز در منطقه صفر مرزی لولکدان ربوده شده اند. 
 منطقه صفر مرزی لولکدان مربوط به بخش ریگ ملک شهرستان میرجاوه است که در 50 کیلومتری شهر میرجاوه قرار دارد. هنوز هیچ یک از مسئولان امنیتی انتظامی در این مورد اظهار نظری نکرده است.
گروهک تروریستی جیش العدل در بیانیه‌ای حمله به پایگاه ایرانی و ربودن نیروهای امنیتی هنگ مرزی میرجاوه را برعهده گرفته است.  
در بیانیه گروه تروریستی جیش العدل آمده است: سازمان جیش العدل به اطلاع عموم میرساند (این گروه توانسته) بامداد امروز سه شنبه ۲۴ مهرماه یک پایگاه مراقبتی نیروهای شهرستان میرجاوه را بصورت کامل خلع سلاح کند.

خبرگزاری فارس نیز در همین‎باره نوشته است: براساس تازه ترین اطلاعات به دست آمده مشخص شد عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم یازده نفر از بسیجیان، سربازان و یک نفر کادر مرزبانی را ربوده اند.
تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت که در حوالی برجک ۱۰۴ در دهنه تنگوک در منطقه لولکدان میرجاوه عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم ۱۱ نفر از جوانان این مرز و بوم را ربوده‌اند.
بر اساس اعلام منابع رسمی، گروگان‌ها 11 نفر شامل 6 نفر از بسیجیان، 4 نفر از سربازان وظیفه و 1 کادر مرزبانی بوده‌اند.
این در حالی است که براساس گمانه زنی‌های اولیه این افراد براثر غذای آلوده مسموم شده و توسط این گروهک به داخل پاکستان منتقل شده‌اند.
ردپای عوامل نفوذی در ربودن مرزبانان/ پاکستان نسبت به آزادی مرزبانان اقدام کند
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شامگاه گذشته (دوشنبه 23 مهرماه) تعدادی از  بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی ( میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضدانقلاب ربوده شدند.
این اطلاعیه در ادامه با اشاره به اینکه این پایگاه از استحکامات خوبی برخوردار بوده، خاطرنشان کرده است: عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه‌روی یکی از پاسگاه‌های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌.
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در پایان تاکید کرده است: عملیات تعقیب اشرار، تروریست‌ها و عوامل نفوذی دشمن و نیز اقدامات لازم برای آزادسازی ربوده‌شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر در مناطق مرزی قرار گرفته است و از دولت پاکستان نیز انتظار می‌رود با اشرار و تروریست‌هایی که در جوار مرزهای آنان لانه کرده و از سوی برخی کشورهای مرتجع شرور و تروریست‌پرور منطقه حمایت و به کارگیری می شوند، برخورد جدی داشته و به سرعت نسبت به آزادی و تحویل مرزبانان  اقدام کند. کد خبر: ۵۵۱۱۸۳ تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ تعداد نظرات: ۷ نظر

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم

«جوزپ بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفتگو با روزنامه لوموند در این باره گفت: «ما بار‌ها درباره افزودن سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های تروریستی صحبت کرده‌ایم و این کاری بود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا انجام داد، با این وجود مقام قضایی اتحادیه اروپا باید تشخیص دهد که سپاه مرتکب اقدام تروریستی شده است و در حال حاضر چنین نیست.»

وی درباره تحریم‌های جدید علیه تهران نیز گفت: این اقدام ابتدا مستلزم وجود چیز‌هایی است که قابل تحریم باشد.

بورل همچنین تاکید کرد: در پی پاسخ احتمالی اسرائیل به حمله‌ای که ایران با پهپاد و موشک انجام داده است، به نفع همه است که شاهد رویارویی منطقه‌ای نباشیم.

وی تاکید کرد: اتحادیه اروپا قدرت دیپلماتیک دارد و هدفش کاهش تنش در منطقه از طریق روابط خود با تل‌آویو و کشور‌های عضو، به ویژه آلمان، و متحدان بین‌المللی آن مانند واشنگتن است.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درپی پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران خواستار تحریم کشورمان و قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست به اصطلاح «تروریسم» اتحادیه اروپا شد.

روابط عمومی کل سپاه بامداد روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

این حملات علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

منبع: ایسنا

tags # سپاه سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • بورل: نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم
  • نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم
  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره خطر نفوذی ها؛ چه کسانی از سفر سردار زاهدی باخبر بودند؟ عامل خیانت را پیدا کنید / به سازنده اس۳۰۰ و اس۴۰۰ اعتماد نکنید
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی در باره خطر نفوذی ها؛چه کسانی از سفر سردار زاهدی با خبر بودند؟ عامل خیانت را پیدا کنید / به سازنده اس۳۰۰واس۴۰۰اعتماد نکنید