Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:15:31 GMT

احزاب به افزایش پاسخگویی در جامعه کمک می کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۴۱۰۴

احزاب به افزایش پاسخگویی در جامعه کمک می کنند

به گزارش ایرنا، مهدی یوسفی جمارانی روز سه شنبه در جمع فعالان حزبی و سیاسی شهرستان فیروزکوه افزود: یک ارزیابی ساده نشان می دهد که مسئولان دارای کارنامه حزبی، عملکرد بهتر و موثرتری نسبت به دیگر مدیران داشته اند.
وی یادآورشد: با وجود آنکه در فرهنگ ایرانی کار جمعی جایگاه والایی دارد، متاسفانه احزاب در ایران کمتر نشست های مشترک داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی جمارانی اظهار داشت: همه افراد با هر نوع تفکر و اندیشه حزبی و جناحی به توسعه و پیشرفت کشور می اندیشند و بر سر این موضوع اتفاق نظر دارند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: باید متوجه بود که رفتار جمعی به معنای هم شکل شدن نیست، بلکه مفهوم حرکت برای رسیدن به یک مقصد و مقصود را می رساند.
وی خاطر نشان کرد: احزاب متعدد در کنار هم باید تلاش کنند، چرا که هیچ کدام به تنهایی نمی توانند گامی برای توسعه جامعه و کشور بردارند.
یوسفی جمارانی ادامه داد: در کنار حرکت متحد احزاب برای توسعه کشور، هر حزب می تواند برای اهداف تعریف شده خود را دنبال و برنامه های حزبی را اجرا کند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت:احزاب دارای پایگاه اجتماعی مورد اقبال عمومی هستند و می توانند اعتماد مردم را جلب کنند.
وی اضافه کرد: برخورداری از مدرک و تخصص دانشگاهی فقط یکی از آیتم های پذیرش مسئولیت به شمار می آید اما شاخصه مهم و کافی، فعالیت جمعی در حوزه تخصصی و داشتن توان مدیریتی است.
یوسفی جمارانی تاکید کرد: طی 40 سال گذشته کشور از فعالیت فاقد فعالیت جمعی و حزبی لطمه خورده است، و چنین افرادی در زمانی مسئولیت خود تصمیم هایی را گرفته اند که نسبت به نتایج آن پاسخگو نبوده اند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه تشکیل احزاب دستاورد جهان مدرن است، این بستر را مانعی در برابر فرد محوری و دیکتاتوری معرفی کرد.
تهرام/9897 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ایران توسعه و پیشرفت جامعه جهان فرماندار شهرستان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند

احزاب مختلف آذربایجان‌ شرقی لیست‌های خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم _جمعه بیست‌و یکم اردیبهشت _همزمان با سراسر کشور در سه حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی شامل میانه، شبستر و تبریز (تبریز، اسکو و آذرشهر) برگزار می‌شود.

احزاب مختلف آذربایجان‌شرقی نیز در بیانیه‌های جداگانه حمایت خود را از لیست انتخابی اعلام کردند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان آذربایجان شرقی آمده است: با توجه به اینکه از ۶ نفر لیست دور اول انتخابات یک نفر موفق به اخذ اکثریت آرا و راهیابی به مجلس شورای اسلامی شد، از پنج کاندیدای دیگر لیست شورای ائتلاف شامل سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، علیرضا نوین، علیرضا منادی، علی آجودان زاده و علی جعفری آذر اعلام حمایت می‌شود.

در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ «روح اله متفکر آزاد» به عنوان نماینده مردم در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو از این لیست انتخاب شد.

حزب همت

نامزدهای مورد حمایت حزب همت (همدلی مردم تحول خواه) در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.

بر اساس اطلاعیه این حزب در استان آذربایجان شرقی، محمد حسین فرهنگی، رضا صدیقی، علیرضا نوین و علی آجودان زاده نامزدهای مورد حمایت این حزب هستند.

حزب رفاه و سلامت

حزب رفاه و سلامت نامزدهای مورد حمایت خود را برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر اعلام کرد.

سید محمدرضا میرتاج الدینی، علیرضا منادی، علیرضا نوین و علی آجودان زاده در لیست این حزب قرار دارند.

جبهه مطالعه مردمی

جواد عبادی، علی جعفری آذر، علیرضا نوین و رضا صدیقی نیز در لیست حمایتی جبهه مطالعه مردمی قرار گرفتند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با کشور یازدهم اسفند ۱۴۰۲ در ۱۳ حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی برگزار شد و ۵۱۲ نامزد برای تصدی ۱۹ کرسی در استان با هم رقابت کردند که ۱۳ نفر به طور مستقیم در دور اول راهی مجلس شدند و ۱۲ نفر نیز برای تعیین ۶ نماینده سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، میانه و شبستر به دور دوم راه یافتند.

کد خبر 750753

دیگر خبرها

  • شعرخوانی با سانسور به سبک پیمان یوسفی! / فیلم
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب