Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  عزیز فیلی در نشست شورای آموزش وپرورش استان گفت : در آمد حاصله از استفاده این فضا ها در جهت توانمند سازی وبهبود کیفیت فعالیت های آموزش وپرورش وتوسعه فضاها انجام می شود.
وی گفت :واگذاری این فضاهای آموزشی که دارای قدمت بالا وفرسوده هستند در کمیته فنی وتخصصی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورد بررسی قرار می گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت:2 هزار و 400 کلاس درس معادل 31درصد کل کلاس های استان غیراستاندارد هستند که میانگین کشوری 30 درصد است و در این خصوص گزارش کامل و جامع ای از وضعیت فضاهای آموزشی تهیه و به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اعلام شده است.
زارع پور افزود: تغییر کاربری و تجاری کردن 61 فضای آموزشی در شهرهای استان به منظور تامین منابع برای توسعه فضاهای آموزشی است.
وی اظهار داشت: جشنواره ویژه قلم از راه دور با هدف ایده های خلاق، حمایت از کالای ایرانی، تقویت کارآفرینی و کسب و کار نوین امسال در استان برگزار می شود و در این جشنواره معلمین، دانش آموزان و والدین آنها و خبرنگاران می توانند مشارکت داشته باشند.
زارع پور تصریح کرد: امسال به موضوع المپیادهای ورزشی درون محلی و بازی های با نشاط درون مدرسه ای تاکید شده است و 45 هزار دانش آموز در این برنامه ها شرکت دارند و این مسئله باید توسعه داده شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی المپیاد های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان

محمود اسپانلو گفت: ۱۴ حکم قطعی قلع و قمع و ۲۶ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها امروز در روستا‌های کلاسنگیان و کلاجان قاجار اجرا شد.
محمود اسپانلو افزود: با این اقدام از تغییر کاربری ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان جلوگیری شد.

دادستان اسپانلو با تاکید بر ادامه برخورد‌ها با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در استان گفت: ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی استان و کشور را تهدید می‌کند و بهتر است هم استانی‌ها از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران