Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@20:24:31 GMT

نمازی به هیئت مدیره ذوب‌آهن گزارش داد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۴۱۹۲

جلسه مشترک هیات مدیره و سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن صبح امروز در محل ستاد باشگاه ذوب آهن برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن علیرغم فوتبال خوبی که ارائه می دهد در هشت هفته ابتدایی لیگ برتر به چیزی که می خواسته، دست پیدا نکرده و در رتبه های میانی جدول قرار دارد.


فصل گذشته سبزپوشان اصفهانی موفق به کسب نائب قهرمانی لیگ برتر شدند ولی با توجه به اینکه آنها این مقام را قبلا هم کسب کرده بودند، هیچ چیز نمی تواند جز قهرمانی برای این باشگاه جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


ذوب آهن در پایان هفته هشتم 9 امتیاز کسب کرده و رتبه نهم را در اختیار دارد و باید به زودی برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم آماده شود؛ از همین رو امروز جلسه ای با حضور سرمربی تیم و اعضای هیئت مدیره باشگاه برگزار شد تا به برنامه های آینده با جدیت بیشتری دنبال شود.


در این جلسه امید نمازی" سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گزارشی کامل از عملکرد این تیم در رقابتهای لیگ برتر ارائه کرد و پس از آن به شرح برنامه های تیم خود برای ادامه حضور در رقابتهای لیگ برتر و حضوری قدرتمند در رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا پرداخت.

 

امید نمازی(مربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امید نمازی مربی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی قائم‌مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد

به گزارش قدس آنلاین، کامران حجازی عضو هیئت مدیره انجمن مدیران تولید سینما اعلام کرد: بر اساس تصمیم هیئت مدیره انجمن، علی قائم مقامی تهیه کننده و از مدیران تولید باتجربه سینما، به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد. در این رویداد سینمایی، علاوه‌ بر ارج نهادن به پیش کسوتان این حرفه، از مدیران تولید فعال قدردانی می‌شود و فیلم‌های سینمایی نیز از این منظر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جشن مدیران تولید از مهم ترین رویدادهای صنفی است که در دوره‌های گذشته با حضور پرشمار سینماگران و هنرمندان برگزار شده است.

در سوابق حرفه ای قائم مقامی، تهیه کنندگی فیلم هایی همچون بهشت تبهکاران، پرونده باز است، سیاه باز، گل به خودی، تیغ و ترمه، جشن دلتنگی، کفشهایم کو و مدیرتواید فیلم های رستاخیز، چ، کلاه قرمزی و بچه ننه، به رنگ ارغوان، نسل سوخته، شب یلدا، متولد ماه مهر، دارا و ندار و … به چشم می خورد.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • مصوبات هشتاد و یکمین جلسه هیئت مقررات زدایی
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم هایی که بیانیه می دهند
  • پیشرفت خیره‌کننده پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه تهران
  • علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • علی قائم‌مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس برای تمدید قرارداد‌ها
  • تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس