Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@08:24:14 GMT

گل‌محمدی پدیده را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۴۲۲۶

گل‌محمدی پدیده را ترک کرد

اگر پدیده‌ای‌ها نتوانند پول پراهیچ را پرداخت کنند، شامل کسر ۶ امتیاز خواهند شد.

به گزارش صدای ایران از خبر ورزشی، ماجرای کسر امتیاز از تیم صدرنشین لیگ برتر وارد فاز تازه‌ای شده و آن‌ها در حال حواله دادن پراهیچ به فیفا هستند تا از محل مطالبات‌شان از فیفا، بخشی از پول این مدافع شاکی را پرداخت کنند و بقیه را هم از جایی جور کنند و برای او واریز نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما مدافع اسبق کروات این تیم به این چیز‌ها راضی نیست و پایش را در یک کفش کرده که باید تمام و کمال پولش را دریافت کند و اگر پدیده‌ای‌ها نتوانند این پول را پرداخت کنند، شامل کسر ۶ امتیاز خواهند شد.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی موفق پدیده که تیمش را با همه مشکلات مالی هم‌اکنون در صدر جدول لیگ برتر نگه داشته، این روز‌ها به شدت از شرایط تیمش شاکی است. او دو بار از بازیکنانش در زمینه اعتصاب تمرینات حمایت کرد و با همین کار یک بار از شهردار مشهد مبلغی به عنوان کمک دریافت کرد.

گل‌محمدی که حالا نتایج خوبی گرفته، سرش از همیشه پیش مدیران استانی بالاتر است و بار‌ها با الفاظ مختلف آن‌ها را به باد انتقاد گرفته است. او معتقد است مدیران استانی و تیمش قادر به حل کردن مشکلات کوچک این تیم نیستند و اگر مشکل بزرگتری پیش بیاید، حتماً گل‌محمدی طاقت ماندن نخواهد داشت.

پرونده پراهیچ هم طی امروز و فردا مشخص خواهد شد و اگر مدیران پدیده نتوانند با وی توافق کنند، یحیی گل‌محمدی در همین اوجی که در مشهد است، از پدیده جدا خواهد شد، چون خودش خوب می‌داند جمع کردن تیمی که در صدر جدول است بعد از کسر ۶ امتیاز کار آسانی نخواهد بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: گل محمدی پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!

به گزارش "ورزش سه"، ایلشن داوودی پور که به نظر بسیاری از کارشناسان پدیده جدید والیبال ایران در پست پاسوری است و پاس های او همه را یاد سعید معروف انداخته او بود در لیست جدید تیم ملی جایی ندارد.

در حالی که داوودی‌پور در تمرینات بسیار با انگیزه ظاهر شده بود، اما گویا قد کوتاه او و همچنین کم تجربگی اش باعث شد تا موریسیو موتا پائز روی نام او قلم قرمز بکشد تا خاطره خط خوردن از تیم ملی جوانان برای او زنده شود.

بدون شک کادر فنی تیم ملی می‌توانست با تدبیر بیشتری این پاسور آینده دار و با انگیزه را در تیم ملی حفظ کند که این اتفاق نیفتاد تا بین بازیکنان خط خورده ای که از حضور در تیم ملی انصراف نداده بودند ایلشن داوودی پور خط خورده قلمداد شود.

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟