Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@13:12:02 GMT

اعزام بزرگترین کاروان زیارتی اربعین

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۴۳۷۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ستاد اربعین آستان امامزاده سیده ملک خاتون، این ستاد فرصت ثبت نام را تا چهارشنبه شب از ساعت ۹ صبح تا (۲۴) دوازده شب اعلام کرده است.

در پی اعزام بزرگترین کاروان اربعین حسینی (دلجویان زینبی)، ستاد اربعین این آستان همچنین برای رفاه امکانات در مدت ده روز رفت و برگشت و کاستن هزینه‌ها اعلام کرد: به منظور شرکت در مراسم پیاده روی اربعین به همت خیرین حسینی از هر زائر ۱۱۱۰۰۰۰ تومان (یک میلیون و صد و ده هزار تومان) برای اخذ ویزا، حمل و نقل، پذیرایی و اسکان دریافت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، علاوه بر ۱۰۰۱ (بنام ابجد امام رضا ع) نفر خانم که نیابت از هشت هزار شهیده جنگ تحمیلی را برای زیارت دارند، تعداد ۳۱۵ نفر (بنام ابجد حضرت رقیه س) از آقایان نیز ثبت نام می‌شوند تا هدایای حرم امام رضا را بین زوار حسینی توزیع کنند.

همچنین تعداد ۵۰ نفر از خانواده‌های شهید، مهمان این آستان مقدس بوده و در اربعین حسینی به یاد ام الشهید ام البنین (س) حضور خواهند داشت.

درصورت حضور مجدد خیرین، مبالغ دیگر صرف تهیه بسته‌های فرهنگی برای پیاده روی خواهد شد و قیمت فوق نهایی است.

دلدادگان برای پیوستن به دلجویان زینبی همچنین می‌توانند با مراجعه حضوری به ستاد اربعین آستان مقدس امامزاده سیده ملک خاتون واقع در اتوبان امام علی جنوب بعد از پل خاوران خروجی ذوالفقاری مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اعزام کاروان زیارتی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی

اسماعیل رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از استان قم راهی سرزمین وحی می شوند.

مدیر کل حج و زیارت استان قم گفت: حجاج استان قم در قالب ۱۹ کاروان به حج تمتع اعزام می شوند که از این تعداد ۱۹ کاروان مدینه اول و ۶ کاروان نیز مدینه دوم هستند.

وی بیان کرد: برای حجاج جلسات آموزشی مختلفی با موضوعات احکام، مسائل بهداشتی، فرهنگی و امنیتی برنامه ریزی شده تا با آمادگی کامل نسبت به مناسک حج به این سفر معنوی اعزام شوند.

رستمی ادامه داد: حاجیان استان قم از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به سرزمین وحی اعزام می شوند و آخرین برنامه پروازی نیز ۱۷ خردادماه خواهد بود.

مدیر کل حج و زیارت استان قم، میانگین سن حجاج قمی را ۵۷ سال عنوان کرد و افزود: ۵۵ درصد از اعزامی های استان قم به حج از بانوان و ۴۵ درصد نیز از آقایان هستند.

کد خبر 6096855

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم