Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - ورزشکاران و مدال آوران رقابت های پاراآسیایی جاکارتا صبح امروز (سه شنبه) وارد فرودگاه کرمان شدند و مورد استقبال مسئولان و مردم این استان قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، آیین استقبال از 11 نماینده استان کرمان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا با حضور فرماندار، نمایندگان مردم کرمان و راور، بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، رئیس هیات فوتبال، سرپرست و اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان و رفسنجان، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیات جانبازان و معلولان، ورزشکاران، جامعه ورزشی و مردم در فرودگاه آیت الله رفسنجانی کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ورزشکاران و نمایندگان استان کرمان با کسب سه مدال طلا و پنج نقره به اردوی تیم ملی در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا رنگ طلایی پاشیدند.
کادر اعزامی استان کرمان در این مسابقات، زهرا نعمتی، سمیه عباسپور و علی سینا منشازاده (تیر و کمان)، عشرت کردستانی (پرتاب وزنه دو و میدانی)، پیمان نصیری (دو و میدانی) و منصور پورمیرزایی (وزنه برداری)، بتول جعفریان، فاطمه جهانی و بتول خلیل زاده (والیبال نشسته)، مریم ایرانمنش (مربی والیبال نشسته) و نادیا جعفری (داور گلبال)، بودند که مورد استقبال مردم ورزش دوست استان قرار گرفتند.
**با وجود مصدومیت طلا گرفتم
نماینده استان کرمان و مرد طلایی ایران از مسابقات پاراآسیایی جاکارتا در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود مصدومیت از اینکه توانستم بهترین نتیجه را در این بازی ها بگیرم و دلم مردم را شاد کنم بسیار خوشحالم.
پیمان نصیری گفت: مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و در ماده 1500 متر دو و میدانی مدال طلا کسب کردم و خوشحالم توانستم پرچم ایران را در آسیا به اهتزاز درآوردم.
**بدون مربی طلا گرفتم
برنده مدال طلای ماده پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی جاکارتا نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نخستین تجربه ام در رشته دو و میدانی بود و می توانستم عملکرد بهتری داشته باشم افزود: بدون مربی به مدال طلای این رقابت ها دست یافتم.
عشرت کردستانی ادامه داد: نیاز به مربی به شدت وجود داشت اما توانستم این مسابقات را به خوبی مدیریت کنم و این کمبود احساس نشود.
وی عنوان کرد: کمتر از یک سال دو و میدانی را آغاز کردم و با توجه به زمان اندک آماده سازی، قرار گرفتن در گروهی دشوار و ادغام 2 کلاس در این ماده، عملکرد رضایت بخشی در مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا داشتم.
این ورزشکار کرمانی گفت: مدال آوری در ماده پرتاب وزنه دو و میدانی با حضور رقبای چینی، ایرانی و کره جنوبی دشوار شده بود اما با لطف خدا و توسل به اهل بیت و زحمات مربی ها مدال طلای مسابقات را به دست آوردم.
**برای شادی مردم کرمان خوشحالم
مدال آور طلای تیمی و نقره انفرادی رشته تیر و کمان مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا نیز بیان کرد: از موفقیت و مدال آوری در این مسابقات برای اینکه لحظه ای ایران و بویژه دل مردم کرمان را شاد کردم خوشحالم.
زهرا نعمتی افزود: تمام سعی خود را برای رقم زدن بهترین ها برای کشورم انجام داده ام.
وی اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای حضور و مدال آوری در مسابقات المپیک و پاراالمپیک 2020 خواهم کرد.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 به میزبانی جاکارتای اندونزی در روزهای 14 تا 21 مهرماه امسال با حضور 2 هزار و 880 ورزشکار از 41 کشور در 18 رشته ورزشی برگزار شد.
3029/7420

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پاراآسيايي جاكارتا كرمان استقبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر

استاندار گیلان با حضور در محل حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت بر بررسی دقیق ابعاد این حادثه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان عصر امروز (پنجشنبه) به همراه چندین تن از مسؤولان استانی و شهرستانی در محل آتش‌سوزی شهرک امام‌زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت حضور یافت. استاندار گیلان با حضور در محل حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت بر بررسی دقیق ابعاد این حادثه تاکید کرد.

وی در جریان این حادثه قرار گرفت و پیگیر میزان خسارت وارد شده به مردم شد و دستوراتی را در این راستا صادر کرد.

استاندار گیلان ضمن ابراز تاسف از این وقوع حادثه و بروز خسارات مالی و نیز با بیان اینکه به حمدالهی این حریق خسارات جانی به همراه نداشته است؛ دستور داد که ابعاد گوناگون این حریق به صورت دقیق کارشناسی و نتیجه آن به استانداری اعلام شود.

عباسی با تاکید بر اینکه دولت مردمی سیزدهم در کنار مردم است، گفت: قطعا دولت در جبران خسارات وارده مالی کمک حال مردم است و نیز در ساخت اصولی و مهندسی احداثات منطقه امام زاده ابراهیم (ع) با سازه‌هایی که دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم تاکید دارد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

همچنین جلسه‌ای در جمع مردم منطقه و مسوولان با حضور استاندار گیلان در محل بارگاه ملکوتی حضرت امام زاده ابراهیم (ع) شفت در حال برگزاری است.

 

دیگر خبرها

  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • استقبال از پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر