Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جمال پیله ور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه طی سه ماهه دوم سال جاری ورزش شهرستان اردبیل موفقیت های خوبی را کسب کرده، گفت: در سه ماهه دوم سال جاری ورزشکاران و قهرمانان شهرستان اردبیل در مسابقات بین المللی حضوری پررنگ داشتند و علاوه بر حضور، عناوین و مدال های مختلفی را هم به نام ایران کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و حمایت های همه جانبه مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: بدون شک وجود چنین مدیری جوان، دلسوز، کاربلد و حامی جوانان نه تنها در عرصه ورزش بلکه تمامی عرصه ها منجر به رشد و شکوفایی و کشف استعدادهای جوانان می شود چرا که هر زمانی به جوانان اعتمادکردیم جوانان ما را ناامید نکرده اند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل ادامه داد: در تلاش هستیم زمینه را برای رشد و شکوفایی ورزش شهرستان اردبیل بیش از پیش فراهم کنیم و در این راستا ۱۱۰ جشنواره و المپیاد ورزشی و ۱۱۳ مورد مسابقات استان و باشگاهی را به میزبانی شهر اردبیل اجرا کردیم.

پیله ور خاطر نشان کرد: با توجه با امکانات و پتانسیل های شهرستان در سه ماهه دوم سال جاری موفق شدیم ۲۳ مورد میزبانی مسابقات کشوری و ۳۰ مورد میزبانی لیگ های استانی را در کارنامه داشته باشیم.

وی گفت: در سطح مسابقات کشوری ورزشکاران شهرستان اردبیل درخشش خوبی داشتند چرا که در مسابقات رشته های مختلف کشوری ورزشکاران و قهرمانان اردبیلی موفق به کسب ۱۵۲ مدال رنگارنگ شدند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با توجه به ظرفیت و توانمندی های جوانان اردبیل بیان کرد: باید ظرفیت جوانان مورد توجه قرار گیرد و برای تکامل جایگاه اجتماعی جوانان در جامعه تلاش شود که سرمایه گذاری بر روی نسل جوان سرمایه گذاری در منابع انسانی است.

پیله ور افزود: امید است در آینده با توجه به پتانسیل بالای اردبیل شاهد مدال آوری هرچه بیشتر ورزشکاران این شهرستان در تمامی عرصه های ورزشی و میادین بین المللی شویم.

انتهای پیام/ح

برگزاری 23 مورد میزبانی مسابقات کشوری در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران

دستور بررسی فوری اتفاقات مسابقات کشتی نونهالان صادر شد.

طرفداری | مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان با صدور ابلاغی به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، خواستار بررسی فوری و دقیق اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان این استان شد.

این دستور پس از آن صادر شد که در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در مازندران، شاهد وقوع اتفاقاتی تلخ و تاسف‌بار بودیم. در این حادثه، مربیان یکی از تیم‌ها با سلاح سرد (چاقو) به عوامل برگزاری مسابقات حمله‌ور شدند که واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت.

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان در ابلاغ خود، ضمن تاکید بر لزوم بررسی دقیق و موشکافانه این اتفاق، خواستار ارائه گزارشی جامع و مستند از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران شده است. در این گزارش باید ضمن تشریح کامل جزئیات حادثه، نسبت به شناسایی متخلفان و معرفی آنها به مراجع ذیصلاح اقدام شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان