Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:32:43 GMT

مجموعه داستان «مانیا» به پیشخان کتابفروشی‌ها آمد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۴۵۱۶

مجموعه داستان «مانیا» به پیشخان کتابفروشی‌ها آمد

تهران- ایرنا- مجموعه داستان اجتماعی و عاشقانه «مانیا» نوشته آرزو امیرخانی از سوی نشر شاملو روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مجموعه داستان «مانیا» شامل 9 داستان کوتاه اجتماعی و عاشقانه است که نشر شاملو آن را به زیور طبع آراسته است.
«مارگریتا و جیغ‌هایی که مامان می‌کشید»، «ساقه آفتابگردان»، «شیوا، آذین، نعیمه»، «سر قبر ننه‌فهیمه»، «فردا زودتر می‌آید»، «ته کوچه یازدهم»، «زیر نور هالوژن»، «من غلامعلی‌ام، غلامعلی احمدی کلاته» و «تو که غریبه نیستی» عنوان 9 داستان کوتاهی است که آرزو امیرخانی آن‌ها را با نثری ساده و بی‌آلایش به نگارش درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موضوع اغلب این داستان‌های اجتماعی،‌ معضلات و دردهایی است که در جامعه حس می‌کنیم؛ که نویسنده تلاش کرده‌ به دور از اضافه‌‌گویی‌های معمول آن را روایت کند.
در بخشی از داستان «مارگریتا و جیغ‌هایی که مامان می‌کشید» می‌خوانیم: «اولین فرار من از مدرسه وقتی بود که مطمئن شدم مامان تصمیمش برای رفتن به هند قطعی شده. می‌خواستم شک و تردید را از او بگیرم و زندگی را از آن چیزی که هست آشفته‌تر کنم. اما مامان با اولین تلفن فلاح‌زاده خودش را به مدرسه رساند و شب تمام حرف‌های بی ‌سر‌وته فلاح‌زاده و مشاور تربیتی را تحویل بابا داد...»
«مانیا» در 112 صفحه، قطع رقعی و به قیمت 12 هزار تومان روی پیشخان کتابفروشی ها آمده است.
فراهنگ**9246** 9053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي معرفي كتاب مانيا اميرخاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران

مجموعه تلویزیونی «مامان اشتباه می‌کند» به کارگردانی فرانسوا‌ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ...

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد