Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: براساس این تفاهم‌نامه، تسهیلات موردنیاز برای تولیدکنندگان و فعالان حوزه ICTکشور توسط پست‌ بانک ایران تأمین مالی می‌شود.
بنابراین گزارش: طبق تفاهم‌نامه منعقده مقرر گردید که انواع خدمات مالی و بانکی ارزی و ریالی توسط این بانک به سازمان‌ها و زیرمجموعه‌های سندیکای مخابرات ایران ارائه و علاوه بر آن دستگاه‌های خودپرداز(ATM) و پایانه‌‌فروش(POS) پست بانک ایران در محل‌های مورد نیاز سندیکای مذکور نصب و راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین براساس تفاهم منعقده، سندیکای صنعت مخابرات ایران، پست بانک ایران به عنوان بانک عامل خود در ارائه خدمات مالی و بانکی تعیین نمود.
دبیر و عضو هیأت مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران نیز در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: تأمین اعتبار توسط پست بانک برای قراردادهای شرکت ‌های این حوزه می تواند استحکام قراردادها را افزایش داده و هزینه‌های تولید را کاهش دهد.
گفتنی است: این تفاهم نامه به امضای دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران و مهندس فرامز رستگاه دبیر و عضو هیأت مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران رسیده است  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت دبیرکل جی‌ئی‌سی‌اف از صنعت گاز ایران برای برگزاری کارگاه آموزشی ساخت داخل

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، در نخستین روز برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران با دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف) در غرفه این شرکت دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، مجید چگنی در دیدار با محمد حامل گفت: شرکت ملی گاز ایران پروژه‌های متنوعی در حوزه پالایشگاهی در حال اجرا دارد که از این میان می‌توان به ساخت پالایشگاه ایلام اشاره کرد که فاز دوم آن تا نیمه امسال تکمیل می‌شود.

وی همچنین با اشاره به دیگر فعالیت‌های این شرکت، افزود: در دو سال گذشته ۱۳۰۰ کیلومتر خطوط لوله انتقال گاز احداث و پنج ایستگاه تقویت فشار گاز راه‌اندازی شده است.

معاون وزیر نفت تأکید کرد: شرکت ملی گاز ایران در دو سال گذشته فعالیت‌های قابل توجهی در حوزه حمایت از مراکز دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان داشته است و تلاش کردیم تجهیزات موردنیاز خود را با همکاری این شرکت‌ها تأمین کنیم.

محمد حامل، دبیرکل جی‌ئی‌سی‌اف نیز در این دیدار گفت: ایران در حوزه صادرات گاز با کشور الجزایر، رقابت دارد؛ زیرا الجزایر هم صادرکننده گاز به شمار می‌رود.

وی از برگزاری ورکشاپ تخصصی با محوریت ساخت داخل خبر داد و افزود: این ورکشاپ با همکاری ۲۰ عضو جی‌ائی‌سی‌اف و برخی شرکت‌ها برگزار خواهد شد.

دبیرکل جی‌ئی‌سی‌اف با اشاره به تجربه‌های شرکت ملی گاز ایران در حوزه ساخت داخل، از کارشناسان این شرکت برای برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی دعوت و بیان کرد: توانمندی شرکت ملی گاز ایران در تأمین و تولید تجهیزات از طریق همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان دستاورد بسیار ارزشمندی است و پیشنهاد می‌کنم که این تجربه مدیریتی را در قالب یک دوره آموزشی در اختیار دبیرخانه مجمع قرار دهید؛ زیرا برخی کشورهای عضو مجمع طبق قوانین داخلی‌ خود امکان همکاری با شرکت‌های خارجی برای تأمین برخی کالاهای صنعت گاز را ندارند و چنانچه این تجربه مدیریتی از طریق شما در اختیار دیگر کشورهای عضو مجمع قرار گیرد، آن‌ها نیز می‌توانند دستاوردهای خوبی در صنعت گاز خود داشته باشند. این همکاری مشترک به نفع طرفین خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دعوت دبیرکل جی‌ئی‌سی‌اف از صنعت گاز ایران برای برگزاری کارگاه آموزشی ساخت داخل
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و حوزه علمیه خواهران قزوین
  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت، فرصتی برای پشتیبانی از تولید داخل و دانش‌بنیان‌ها
  • باید از ماشین‌آلات معدنی تولید داخل حمایت شود
  • فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی