Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@16:28:52 GMT

450 کودک داعشی تبعه ترکیه در عراق نگهداری می شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۴۶۱۴

450 کودک داعشی تبعه ترکیه در عراق نگهداری می شوند

حوادث رکنا: به گفته رسانه ها حدود 450 کودک داعشی تبعه ترکیه در خانه یتیمان در زندان الرصافه بغداد به سر می برند.

رسانه های عراقی روز سه شنبه در گزارشی به نقل از منابع ترک نوشتند: این کودکان به همراه خانواده های خود که به گروه تروریستی داعش ISIS پیوسته وارد عراق شده بودند.

این رسانه ها از سرگذشت دو کودک نوشته اند که به همراه مادر خود به عراق آمدند و مادرشان که به گروه تروریستی داعش پیوست دو سال پیش کشته شد و آنها اکنون منتظر بازگشت به ترکیه و رفتن نزد پدر خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش حاکی است: ک.یلماز پدر این کودکان از طریق تصاویری که پلیس Police ترکیه از همتایان عراقی خود دریافت کرده بود، توانست آنها را شناسایی کند.

همسر یلماز چهار سال پیش این دو کودک را ربود و به سوریه رفت تا از این طریق یلماز را به سوریه و پیوستن به گروه تروریستی داعش بکشاند.

گفتنی است که مقامات عراقی هفته پیش 17 کودک ترک را که پس از کشته شدن پدر یا مادرهایشان در خانه یتیمان عراق به سر می بردند به ترکیه تحویل داد.

از سال 2014 و ظهور داعش، هزاران تبعه خارجی از کشورهای چون عربستان، قطر، ترکیه و کشورهای مختلف اروپایی با پیوستن به این گروهک تروریستی تفکیری در عراق و سوریه در جنایات این گروهک علیه غیرنظامیان این دو کشور مشارکت کردند.

با شکست نظامی داعش، ابعاد سیاسی و قضایی موضوع بازگشت عناصر باقیمانده یا زندانی Prisoner داعش و همچنین فرزندان بجا مانده از آنها به کشورهای اصلی یکی از معضلات عراق و نیز کشورهای مذکور تبدیل شده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

2 مرد اصفهانی را به رگبار بستند +عکس تلخ این مرد پول گرفت تا زن همدانی مادر شود! پشت پرده مهمانی مختلط ایرانی ها در سفارت فرانسه ! مردی در تربت حیدریه با خودرو همسرش را له کرد و کشت / زن بیچاره مهریه اش را خواسته بود! این مرد بابلی پس از مرگ زنده شد! از گرگ آقا و گشنه تا آشفته و مفتول !! / عجیب‌ترین اسامی دختر و پسر ثبت شده در ثبت احوال مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه پشت پرده پرش خطرناک یک سلبریتی از هواپیما بدون چتر نجات! میوه ای که از شیمی درمانی قوی تر است !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه داعش ISIS پلیس Police سیاسی زندانی Prisoner اخبار حوادث ترکیه رسانه عراق کودک داعشی در زندان عکس تصاویر ایران مرد قتل فیلم زندگی خانواده جوان پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند

به گزارش همشهری آنلاین، وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه‌، سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید کردند.

کد خبر 847247 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه سازمان شانگهای

دیگر خبرها

  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند