Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت بیمه سامان با هدف شناسایی فرصت های بیشتر در موفقیت شبکه فروش و با حضور تعدادی ازاعضای انجمن صنفی نمایندگان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، درابتدای این گردهمایی،احمدرضا ضرابیه،مدیرعامل بیمه سامان با اشاره به اهميت شبکه فروش در عملکرد شرکت، تاکیدکرد:رسالت اصلی و برنامه  شرکت  برای توسعه و حمایت از شبکه فروش و نمایندگان آن تبیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، گفت: ارتقای توسعه کسب وکار شبکه فروش از جمله افزایش دانش و مهارت نمايندگان با آموزش حین خدمت ازجمله اهداف مهم  بیمه سامان  بوده که با راه اندازی مدیریت توانمندسازی شبکه فروش،آموزش های مستمر نمايندگان به صورت عملی و تئوری در این مدیریت، مد نظر قرار گرفته است.

ضرابیه، بر رعایت قوانین و مقررات مورد نظر بیمه مرکزی از سوی نمایندگان و شبکه فروش تاکید کرد.

مدیرعامل بیمه سامان، در بخش دیگر اظهارات خود، افزود : در بیمه سامان برنامه ریزی شده تا میزان توانگری مالی شرکت در سال 1400 به عدد 180 درصد برسانیم.

وی، بیان داشت: برای ارتقای میزان توانگری مالی  و همزمان با رشد درآمد و پرتفوی شرکت، نسبت به ایجاد انضباط مالی دقیق، اقدامات مهمی مد نظر قرار گرفته است.

ضرابیه، اظهار کردکه فعالان شبکه فروش درارتباطی مستقیم با بیمه گذاران قراردارند و ادامه دادکه انتظار می رود نیازهای بازار از طریق این شبکه به شرکت اعلام تا ضمن بررسی لازم ، برای طراحی محصولات مبتنی بر نیاز مشتریان،  اقدام شود.

نشست نمايندگان با مدیر عامل شرکت بیمه سامان، با حضور مشاور مدیر عامل، معاون اجرایی و برخی دیگر از مدیران این شرکت  برگزار و در این نشست به پرسش ها، مسائل و مشکلات جاری نمایندگان پاسخ داده شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه سامان پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اداره صمت شهرستان سامان گفت:کارگاه غیرمجازتولید چیپس سیب زمینی در شهرستان سامان با هوشیاری بازرسان صمت شناسایی و پلمپ شد.
علیرضا نیکوفر افزود: این کارگاه تولید غیر مجاز مواد غذائی واقع در ناحیه صنعتی شهرستان سامان در شرایط غیر بهداشتی و بدون هر گونه مجوز تولید، سیب سلامت و نشان استاندارد، چیپس سیب زمینی تولید و روانه بازار مصرف کرده است.
وی گفت: با پیگیری و رصد بازرسان اداره صمت شهرستان سامان با همراهی بازرسان شبکه بهداشت در بازدید سرزده این کارگاه شناسایی و پلمپ شد.
نیکوفر گفت: در بازرسی از این کارگاه غیر مجاز ۲۰۰ کیلوگرم چیپس غیربهداشتی توقیف و امحا شد.
وی افزود: مالکان این کارگاه غیرمجاز با جعل برند، محصول غیربهداشتی تولیدی را در سطح بازار توزیع کرده اند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول