Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد آفرین محمد زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: براساس برآورده کارشناسان در پی جاری شدن سیل اخیر بیش از ۱۱۰۰ میلیارد ریال به راه‌های ارتباطی غرب استان خسارت  داشته است .

وی افزود :  جاری شدن سیل در هفته گذشته خسارت جدی به راه‌های ارتباطی غرب استان از جمله شهر‌های رامسر، تنکابن، نوشهر و نور وارد شده است  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت : پس از وقوع سیل در غرب استان بلافاصله عوامل راهداری و دیگر دستگاه‌های امدادی با بسیج کلیه امکانات و ماشین آلات در منطقه مستقر شدند و اقدامات بهنگامی درخصوص بازگشایی راه‌ها و کمک به آسیب دیدگان به اجرا گذاشتند.

انتهای پیام /ر 

خسارت سیل اخیر به راه های ارتباطی غرب مازندران 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیام های جداگانه ای به «عالیجناب پاتریارک کیریل رئیس کلیسای ارتدوکس» و «شیخ راویل عین الدین رئیس اداره مسلمانان روسیه» حادثه تروریستی در یکی از تالارهای مسکو را محکوم و با مردم و علما و شخصیت های دینی این کشور ابراز همدردی کرد.

کد خبر 6063000

دیگر خبرها

  • وجود ۶۰۰ شاکی در پرونده کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی ساری
  • ۶۰۰ شاکی در پرونده ۱۰۰۰ میلیاردی کلاهبرداری
  • خسارت ۷۳ میلیارد تومانی سیل به بخش کشاورزی پلدختر
  • خسارت ۱۳۰ میلیاردی سیل اخیر در الیگودرز
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • سرویس‌دهی فوق‌العاده ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر مشهد
  • کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردی بازار فارکس در مازندران دستگیر شد
  • درخواست امام جمعه نورآباد برای تخصیص اعتبار
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد