Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین افتتاح جشنواره ملّی فیلم کوتاه مهر سلامت امشب با حضور فیلم سازان و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ آئین افتتاح جشنواره ملّی فیلم کوتاه مهر سلامت شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از فیلم سازان و خیزان سلامت اصفهان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و سایر مسئولان در تالار سوره حوزه هنری اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره به مدت سه روز دایر است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز چهارشنبه مورخ ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه در این روز وزیر بهداشت برنامه‌های افتتاح از پروژه‌های عمرانی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان را داشتند اظهار کرد: با حضور وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دیگر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، سالن مدیریت بحران، مرکز آموزش مهارتهای بالینی و شبیه ساز دیسپچ افتتاح شد.

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به عملکرد اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در طرح امدادسلامت نوروزی افزود: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ لغایت پایان ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، حدود ۶۴ هزار تماس با ۱۱۵ استان اصفهان برقرار شده است و واحدهای امدادی اورژانس در بیش از ۱۰ هزار عملیات امدادی، به بیماران و مصدومان اورژانسی امدادرسانی کرده‌اند.

کد خبر 6063963

دیگر خبرها

  • مراسم احیای شب قدر در آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود
  • مراسم احیا شب قدر در آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود
  • «بی‌طرفی»؛ سیاستی که وزیر ورزش از آن کوتاه نمی‌آید
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)