Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر موکب حضرت زهرا (س) اصفهان با بیان اینکه امسال ظرفیت موکب ما در کربلا حدود هشت تا ۱۰ هزار نفر خواهند بود، گفت: در طول ۱۵ روز، هر روز بین ۱۵ تا ۲۰ هزار پرس غذا در هر وعده توزیع می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی موسوی در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه موکب حضرت زهرا (س) در مرز مهران و در شهر کربلا در جوار حرم امام حسین (ع) در فاصله ۲۰۰ متری برپا خواهد شد، اظهار کرد: موکب حضرت زهرا (س) در کربلا در یک ساختمان هفت‌طبقه نیمه‌کاره که دوستان عراقی رایگان در اختیار ما گذاشته‌اند و برای اسکان برادران اختصاص‌یافته است، مستقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر موکب حضرت زهرا (س) اصفهان گفت: در مقابل این ساختمان خیمه‌ای برپا می‌شود که برای خواهران در ایام اربعین خدمت زائران باشیم.

وی با بیان اینکه امسال ظرفیت موکب ما در کربلا حدود هشت تا ۱۰ هزار نفر خواهند بود، افزود: ۱۰ روز است که وسایل ما در پشت مرز مهران و اجازه ورود به کشور عراق صادر نشده است.

موسوی بابیان اینکه برنامه‌ریزی ما برای طی ۱۵ روز، هرروز بین ۱۵ تا ۲۰ هزار پرس غذا در هر وعده توزیع کنیم، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از مجموعه فرهنگی‌های اصفهان ازجمله هیئت مذهبی انصار الحسین، هیئت حضرت ابوالفضل، مجموعه فرهنگی دارالسلام، مسجد رضوی، هیئت رزمندگان و تعدادی از دوستان در حج و زیارت استان با ما همکاری می‌کنند.

وی بیان کرد: ۹۵ درصد کمک‌های مردمی صورت غیر نقدی و اقلام است و خود مردم و خیرین اجناس موردنیاز ما را تهیه کرده و در اختیار ما قرار می‌دهند.

مدیر موکب حضرت زهرا (س) اصفهان با اشاره به اینکه برنامه ما این بوده از هفته گذشته موکب‌ها را برپا کنیم، ادامه داد: متأسفانه به علت عدم هماهنگی‌ها، اولین ماشین ما که حدود ۱۰ روز است که پشت مرز مهران منتظره اجازه ورود هستند.

وی تصریح کرد: ۲۰۰ نفر اهم از ۱۰۰ خواهر و ۱۰۰ برادر خادم در موکب کربلا داریم که ۵۰ نفر از این افراد ۱۰ روز است که در کربلا مستقر شدند.

موسوی بابیان اینکه تا دو روز بعد از اربعین موکب حضرت زهرا (س) در کربلا بر پا است، گفت: ظروف یک‌بارمصرف، گوشت سفید و قرمز، شکر، نان، رب گوجه، روغن سرخ‌کردنی و مایع ازجمله اقلام موردنیاز ما است.

وی ادامه داد: انتقال مواد خوراکی مانند گوشت به کربلا نیاز به مجوز دارد و برخی دیگر از اقلام را باید در کربلا تهیه کنیم.

مدیر موکب حضرت زهرا (س) اصفهان گفت: برخی از وسایل آشپزخانه را سال گذشته به‌صورت امانت از حسینیه‌ها گرفتیم و برگرداندیم اما به علت مشکلاتی که در بخش ایاب و ذهاب وجود دارد، باید این‌ها تهیه شود.

وی تأکید کرد: هیچ نهاد و دستگاه دولتی به ما کمک نکرده‌اند و همه هزینه‌ها را مردم و خیرین تأمین کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به جاری شدن سیل در هفت استان، از برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری و امدادرسانی به بیش از هزار نفر در سیستان و بلوچستان خبر داد.

صادق محمودی در این باره گفت: از ٢٧ فروردین ماه تا صبح امروز ٢٩ فروردین، در هفت استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد سیل جاری شد و این استان‌ها نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی، در ۴۷ مورد عملیات به ۱۱۹۰ نفر امدادرسانی شد و طی آن ۲۱۶ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۵۰ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به این که ۱۱۶ تیم عملیاتی شامل ۴۹۱ امدادگر در عملیات تخلیه آب از ۲۱ واحد مسکونی شرکت کردند، افزود: ٣ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای افراد متاثر از سیل، برپا شد.

براساس گزارش پایگاه خبری هلال احمر، رئیس سازمان امدادونجات گفت: ٥٩ دستگاه چادر، ٢٤٩ تخته پتو، ١٥٤ تخته موکت، ١١٣٣ کیلوگرم نایلون، ٥٧ بسته غذایی و ٤١١ قوطی کنسروجات، بین افراد متاثر توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل