Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مسابقات دوستانه ملی، ژاپن و اروگوئه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نیمه اول این بازی پرگل با سه گل همراه بود. در دقیقه ۱۰ تاکومی مینامینو روی پاس گل شویا ناکاجیما موفق شد اولین گل ژاپن را به ثمر برساند. دقیقه ۲۸ گاستون پریرو از اروگوئه گل خورده را جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پایان کار نبود و ژاپن در دقیقه ۳۶ با گل یویا اوساکو نتیجه بازی دوباره به نفع خود رقم زد سامورایی‌ها نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.

نیمه دوم اروگوئه در دقیقه ۵۷ با گل ادینسون کاوانی نتیجه بازی را مساوی کرد اما دو دقیقه بعد و در دقیقه ۵۹ دوان روی پاس گل هیروکی ساکای گل سوم ژاپن را به ثمر رساند. دقیقه ۶۶ ژاپن اختلاف را دو برابر کرد و تاکومی مینامینو نتیجه بازی را ۴ بر ۲ به سود سامورایی‌ها کرد.

تلاش اروگوئه برای به تساوی کشاندن بازی ثمری نداشت و تنها در دقیقه ۷۵ خوان رودریگس روی پاس گل کاوانی یکی دیگر از گل‌های خورده را جبران کرد و در نهایت ژاپن با نتیجه ۴ بر ۳ موفق به شکست اروگوئه شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران بود.
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران صف آرایی کرد.

گل اول این دیدار را سرخ چوشان پرسپولیس با شوت اسماعیلی‌فر و در دقیقه ۸ وارد دروازه کرد.

گل دوم پرسپولیس توسط آلکثیر در دقیقه ۶۶ تا صنعت نفت بازی را صفر و پرسپولیس با ۲ گل دنبال کند.

اما کار به همینجا ختم نشد و گل سوم را  کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۱ برای پرسپولیس وارد دروازه نفتی ها کرد. 

هواداران صنعت نفت هم در اعتراض به نتایج تیم ورزشگاه را ترک کردند! حالا صنعت نفت آبادان شانزده امتیازی است و در انتهای جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی روحیه بخش نساجی مقابل تراکتور
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها