Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@15:39:02 GMT

پیش فروش پیش از موعد گوشی LG V40

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۴۹۰۷

به گزارش پارس نیوز، 

فرایند پیش فروش زودتر از انتظار به انجام رسیده است، زیرا ظاهرا علاقه مندان به این گوشی بسیار بیشتر از انتظارات ال جی بوده است. در هر صورت این اتفاق چیز بدی نیست، چرا که کاربران می توانند زودتر به گوشی مورد علاقه خود برسند. این شرکت از طریق حامل های اینترنتی چون AT&T ، تی موبایل و اسپرینت و B&H به عرضه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمینه حمل و نقل نیز، AT&T لیست تاریخ های عرضه را روز های 16 و 18 اکتبر ذکر کرده است. هیچ جزئیاتی در مورد تاریخ حامل های دیگر وجود ندارد، اما زمان عرضه ان احتمالا نزدیک به همین بازه باشد.

مشخصات گوشی

آخرین گوشی هوشمند ال جی یعنی V40 یکی از پرچمداران نیمه دوم سال جاری این شرکت است. برای کسانی که می خواهند جزئیات بیشتری در مورد این گوشی بدانند باید بگوییم که این گوشی دارای مشخصاتی چون صفحه نمایش 6.4 اینچی با اسنپدراگون 845 شرکت کوالکام است. همچنین 6 گیگابایت رم همراه با 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا، یک باتری 3300 میلی آمپری و یک دوربین سه گانه اصلی که شامل لنزهای ترکیبی واید و زوم است نیز از دیگر مشخصات این گوشی است.

این گوشی در فرآیندهای بازبینی با موفقیت و نقدهای مثبت روبرو شده است، اما باتری کمبودهایی دارد که البته این موضوع نمی تواند مورد توجه قرار گیرد و در نهایت یک پاوربانک قوی تر برای ذخیره باتری گوشی می گیرید. مهم‌ترین قابلیت های ال جی وی ۴۰ دوربین سه گانه و یک نمایشگر بزرگ با طراحی مدرن و زیبا است. مقاومت بدنه بالایی که به لطف گواهینامه نظامی بدست آمده و استفاده از 5 دوربین نشان‌دهنده آن است که ال‌ جی از تمام توان خود برای شکست رقیبان بهره برده است.

 جالب است بدانید که دوربین نخست این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل های ۱.۴ میکرون پیکسل، تثبیت کننده اپتیکال عکس، دیافراگم f/1.5، زاویه ۷۸ درجه ای و فوکوس خودکار تشخیص فاز است. دوربین ثانویه آن ۱۶ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل های ۱ میکرون پیکسل، دیافراگم f/1.9 و زاویه عریض ۱۰۷ درجه ای است. در نهایت سومین دوربین پشتی این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل های ۱ میکرون پیکسل، دیافراگم f/2.4، زاویه ۴۵ درجه ای و ارائه کننده زوم ۲ برابری اپتیکال است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: موبایل حمل و نقل گوشی هوشمند باتری سه گانه دوربین نمایشگر حمل و نقل سه گانه گوشی هوشمند موبایل نمایشگر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ با اطلاع از اینکه دو نفر اقدام به فروش باتری به مغازه داری کرده اند، ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری سارق به محل مورد نظر اعزام شدند. 

سرهنگ زینلی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل، ۲ متهم سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳ عدد باتری خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • بازی‌گوشی توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم)