Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: لادن ژاوه وند در فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» اولین تجربه بازیگری اش را پشت سر گذاشته و در زندگی شخصی اش تجربیات تلخی داشته که اعتیاد به مواد مخدر و الکل یکی از آنهاست.

حجم ویدیو: 5.95M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

لادن ژاوه وند، بازیگر Actor فیلم سینمایی «مغزهاى کوچک زنگ زده» ساخته هومن سیدی در گفت و گو با آرش ظلى پور از داستان عجیب اعتیاد و کارتن خوابى اش قبل از بازیگرى گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در این برنامه به اعتیادش به الکل و مواد مخدر Drugs از کودکی اشاره کرد و گفت قبل از انقلاب با پدرش مواد مصرف کرده است.
ژاوه وند همچنین توضیح داد که پدرش موهای او را می تراشیده تا ظاهری شبیه پسرها داشته باشد، چون پدرش دوست داشته پسر داشته باشد اما خدا او را به آنها داده بوده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

2 مرد اصفهانی را به رگبار بستند +عکس تلخ این مرد پول گرفت تا زن همدانی مادر شود! پشت پرده مهمانی مختلط ایرانی ها در سفارت فرانسه ! مردی در تربت حیدریه با خودرو همسرش را له کرد و کشت / زن بیچاره مهریه اش را خواسته بود! این مرد بابلی پس از مرگ زنده شد! از گرگ آقا و گشنه تا آشفته و مفتول !! / عجیب‌ترین اسامی دختر و پسر ثبت شده در ثبت احوال مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه جزییات سرقت مسلحانه 6 نقابدار از بانک مرکزی + عکس دوربین مداربسته نوعروس را زیر پل شهید رجایی تهران از کنار داماد دزدید ! + جزییات وعکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازیگر Actor مواد مخدر Drugs فیلم سینمایی مواد فیلم هنرپیشه ایرانی اعتیاد به الکل عکس تصاویر مرد ایران قتل زندگی فیلم خانواده جوان پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی کودکی تیرانی در کانال آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، پس از اعلام گزارش حادثه غرق شدگی این کودک با اورژانس یک واحد امدادی به محل اعزام شد و جسد کودک غرق شده با بیمارستان بهنیا منتقل شد.

دیگر خبرها

  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • پدر مددکاری اجتماعی ایران: تعطیل کردن نمایش خانگی دردی از بحران‌های اجتماعی دوا نمی‌کند
  • غرق شدگی کودکی تیرانی در کانال آب
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • بازیگر مشهور ترکیه مدرسه کودکی‌اش را با خاک یکسان کرد ؛ همیشه من را می‌زدند (+عکس)
  • پایش مواد غذایی دریایی با جوهر هوشمند ایرانی
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند