Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید نورالدین امیری در آغاز مسئولیت خود در شهرداری بوشهر با مشکلات انباشته شده ناشی از ابهام در مدیریت شهری روبرو است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ امروز زمان یافتن مقصر برای بی شهردار بودن بوشهر در یکسال گذشته نیست و مردم خود بهترین قاضی هستند و مسببین این تعلل و آسیب را می شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بعد از با تایید حکم نورالدین امیری برای تکیه بر مسند شهرداری بوشهر، اگر بخواهیم مشکلات شهری بوشهر را نام ببریم لیستی بلندبالا داریم که در یکسال گذشته انباشته شده اند و نمی توان یک شبه انتظار برطرف شدن انها را داشت و اولین اقدام امیری در شهرداری بوشهر باید اولویت بندی مشکلات برای رسیدگی به آنها باشد.

یکی از مهمترین وظایف شهردار بوشهر تجدید روحیه و انگیزه کارمندان و پرسنل شهرداری بوشهر است که بلاتکلیفی تاثیر ناخوشایندی بر آنان گذاشته است.  نیروهای با انگیزه و با نشاط تاثیر قابل توجهی در ارائه خدمات مناسب به شهروندان در بخش های مختلف شهرداری دارند.

از دیگر اولویت های نورالدین امیری باید دفاع از منافع عمومی و حراست از  بیت المال  باشد. در یکسال اخیر اخبار گوناگونی از تخلف در پروژه های ساختمانی سطح شهر در فضای مجازی و رسانه ها و اعضای شورا منتشر گردیده که باید بررسی شده و در صورت صحت با قاطعیت  با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد. استخدام بدون مجوز نیرو در شهرداری بوشهر از دیگر موضوعاتی است که اخبار آن شنیده می شود و نیاز به پیگیری دارد.

نارضایتی پیمانکاران شهرداری بوشهر از وضعیت قراردادها از دیگر مشکلاتی است که باید با قید فوریت رسیدگی گردید زیرا تاثیر مستقیمی در خدمات رسانی به شهروندان دارد.

مشکلات مالی از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه جدی شهردار بوشهر قرار گیرد زیرا بدون منابع مالی لازم خیلی از امور شهرداری با مشکل روبرو می گردد. انتشار خبر عدم وضعیت مناسب مالی شهرداری بوشهر از ابتدای سال تاکنون خبری ناخوشایند برای امیری است و در کنار آن پروژه های راکد و زمینگیر عمرانی شهری بوشهر از دیگر دغدغه هایی است که شهردار بوشهر باید توجه خاصی به آن داشته باشد.

مشکلات عدیده بافت قدیم به عنوان هویت تاریخی بوشهر از مسائلی است که همیشه در صدر اخبار و خواسته های مردمی بوده و باید با عزم جدی و تلاش جهادی به رفع این مشکلات اقدام کرد. نبود پارکینگ کافی در سطح شهر بوشهر در سالیان اخیر شهروندان را آزار داده و هر چند که تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و اندکی  ازاین گره گشوده شده اما شهرداری می تواند با تعامل خوب با بخش های دولتی و خصوصی این موضوع را به نحو مناسبت تری مدیریت کند.

آسفالت کوچه ها به ویژه در مناطق جنوبی شهر از دیگر خواسته های شهروندان  است که با رکود مواجه  شده است. نارضایتی ساکنین تنگک سوم از بوی نامطبوع سوزاندن زباله های شهری و ورود فاضلاب های تصفیه نشده به دریا از دیگر مشکلاتی است که سلامت مردم را تهدید می کند. عدم سمپاشی به موقع فاضلاب ها در بوشهر و جولان سوسک و موش ها در کنار رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی پارک ها از دیگر تهدید کننده های سلامتی بوشهری ها است که باید به آن توجه ویژه گردد.

احداث پل عابرپیاده شهرک نیایش یک ضرورت است تا مردم دیگر شاهد از دست دادن عزیزان خود نباشند و شاید اگر بوشهر شهردار داشت آن اتفاق تلخ نمی افتاد. شهردار باید نیم نگاهی هم به تکمیل و رفع نواقص تقاطع غیرهمسطح میدان آزادی داشته باشد.

نبود شهر بازی بزرگ و استاندارد از کمبودهایی است که بوشهر را رنج می دهد و احداث شهربازی به افزایش مراکز تفریحی و افزایش رضایتمندی شهروندان کمک می کند و البته رسیدگی ویژه به موضوع حاشیه دار چرخ و فلک در حال احداث هم نباید شهردار بوشهر از آن غفلت کند.

مشکلات کارگردان شهرداری، تعطیلی چند ماهه پلاژ بانوان و... از دیگر مشکلاتی است که شهردار بوشهر باید اقدامات موثری برای رفع آن انجام دهد.

حالا که روزنه ای از امید در شهر بوشهر ایجاد شده است، شورای شهر و همه دستگاه های مسئول باید همکاری همه جانبه ای با شهردار بوشهر داشته باشند و کسی حق سهم خواهی از شهردار بوشهر ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مصطفی مرادیان نژاد را به عنوان «مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

«روح الله ابوطالبی» مدیرکل سابق این اداره کل نیز به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «مصطفی مرادیان‌نژاد» آمده است:

«با عنایت به لزوم پیگیری و نظارت جهت جلوگیری از هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و شناسایی انواع تخلفات شهری و راه‌های مقابله با آن به‌منظور تحقق عدالت اجتماعی، با توجه به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب، با نگاهی تحول آفرین و ارتباط مؤثر با شهروندان و با رعایت عدالت و انصاف، در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745479

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود