Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در الگوی پیشرفت ایران اسلامی ، گفت: اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در صورت عملی شدن این الگو تحقق خواهد یافت و ایران اسلامی با اجرایی شدن این الگو همچنان عزتمند و مقتدر خواهد بود. حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با توجه به ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص الگوی پیشرفت پایه اسلامی ایران در پنجاه سال آینده، اظهار کرد: ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص الگوی پیشرفت پنجاه ساله می‌تواند موانع بسیاری از مشکلات کشور را از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص تدوین الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی پنجاه ساله، بیان کرد: شاخصه‌های گفتمانی مقام معظم رهبری در خصوص پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی در این سند جامع برنامه‌ریزی شده است و باید نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی و پژوهشی در اجرایی شدن این الگوی پیشرفت ایران اسلامی کمک کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در الگوی پیشرفت ایران اسلامی ، افزود: اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در صورت عملی شدن این الگو تحقق خواهد یافت و ایران اسلامی با اجرایی شدن این الگو همچنان عزتمند و مقتدر خواهد بود.

این مسؤول جمهوری اسلامی را الگوی موفق در حکومت دینی دانست و تصریح کرد: پیشرفت چشمگیر انقلاب اسلامی در سایه عمل به مبانی اسلام و دین است و باید پیشرفت و تعالی آن همه بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی باشد و این پیشرفت و موفقیت‌ها در جمهوری اسلامی پاسخ کوبنده‌ای خواهد بود بر دهان یاوه‌گویان که حکومت‌های دینی را ناکارآمد جلوه می‌دهند.

شکریان‌امیری به اهمیت واژه پیشرفت از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و تاکید کرد: تولید ثروت ملی، ارتقاء سطح دانش فناوری، اقتدار ملی و عزت بین‌المللی، اخلاق و معنویت وحدت و انسجام ملی از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که باید روی آن برنامه‌ریزی کرد و برای رسیدن به نقاط مطلوب تلاش مضاعف داشت.

وی با اشاره به شرایط ویژه و ممتاز امروز جمهوری اسلامی و وجود بحران‌های منطقه و جهان ادامه داد: توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف در چهلمین سال این انقلاب بسیار چشمگیر و خیره کننده بود و تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پنجاه ساله ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه مسؤولان کشور و همه آحاد مردم قرار گیرد و با وحدت و همدلی برای اعتلای ایران اسلامی باید تلاش کرد.

استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران در پایان ضمن دعوت از همه نخبگان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه برای اجرایی شدن این الگوی پیشرفت اسلامی و ارتقاء و تکمیل پایه‌های اسلامی و ایرانی پیشرفت، گفت: مستکبران و دشمنان جمهوری اسلامی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی سعی دارند نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناموفق و تمام شدنی در افکار عمومی معرفی کنند و تدوین و ابلاغ این سند از سوی رهبر معظم انقلاب تمام نقشه‌ها و خواب آنان را به یاس و ناامیدی مبدل کرد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: به مناسبت عید سعیدفطر تعداد سه نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیات عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس و در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مجازات تعداد سه نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • مهاجرت ایرانی‌ها هم مانند افغانستانی‌ها توده‌ای می‌شود؟/ آن‌ها که مهاجرت می‌کنند از تغییر شرایط جامعه ناامید شده‌اند/ موج مهاجرت ایرانیان عادی نیست
  • آیت‌الله خاتمی: «وعده صادق» خواست عمومی مردم بود
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل