Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:23:18 GMT

«فصل آزما» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۵۰۹۲

«فصل آزما» منتشر شد

«فصل آزما» ویژه فصل پاییز منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این ویژه‌نامه آمده است: سومین فصل آزما، پاییزانه‌ای است با طعم تابستان. مجموعه‌ای از گفت‌وگوها درباره شعر و در ابتدای فصل پاییز که فصل شعر است. برخی از مطالب گردآمده در این مجموعه پیش‌تر در ماهنامه آزما چاپ شده است. برخی دورتر و بعضی نزدیک‌تر و البته که در آن زمان بسیاری از کسانی که مخاطب بالقوه این مطالب بودند آن‌ها را نخوانده‌اند و این امری طبیعی است که در عصر «مجاز» و فضای دیجیتال و رسانه‌های مجازی، کم‌تر کسی جز علاقه‌مندان خیلی جدی رغبتی به خواندن مجله و ماهنامه‌ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه ماهنامه تخصصی که در مقوله هنر و ادبیات باشد و بنابراین نشر دیگری آن مباحث در جزوه‌ای جداگانه، فرصت دوباره‌ای است برای خوانده‌ شدنشان. مهم‌تر از آن اما فراهم آمدن آن گپ و گفت‌ها و نوشته‌ها  در یک جزوه حتی برای آن‌ها که پیش‌تر آن‌ها را در آزما خوانده‌اند، علاوه بر این‌که امکان مرور و دوباره‌خوانی چند مقاله  و گفت‌وگوی برگزیده در مورد شعر را در کنار هم به دست می‌دهد. نگهداری یک جای شماری از آن نوشتارها را در یک جلد و به صورت کتاب و مجموعه‌ای قابل دسترس‌تر که در هر فرصتی می‌توان به آن رجوع کرد ممکن می‌کند. و این بهانه انتشار فصل آزما در آغاز هر فصل سال است و هر فصل آزما دربرگیرنده بخشی از همه آن چیزی است که زیر عنوان هنر و ادبیات می‌شناسیم. شعر، داستان و گفت‌وگو و میزگرد و مقاله‌هایی درباره هنر و ادبیات و این‌بار شعر و امید که باشیم و فصل‌ها را با هم و در پی  هم تجربه کنیم.  

«فصل آزما» با این‌ مطالب همراه است: «شعر، آیینه احساس و اندیشه» گفت‌وگو با ضیاء موحد، «آیا گلاب از گل‌اختر توان کشید» گفت‌وگو با جلال خالقی مطلق، «هنر و چیستی شعر» گفت‌وگو با محمود عبادیان، «شعر، زبان والای حکمت ایرانی» گفت‌وگو با اصغر دادبه، «هنر، کوششی برای جبران فقدان‌ها» گفت‌وگو با شمس لنگرودی، «پست‌مدرنیسم و زمزمه‌های بی‌پژواک» از محمدعلی شاکری و «از کجا می‌آید این آوای خوش» گفت‌وگوی بهرام دبیری با محمدعلی سپانلو.

 سومین  ویژه‌نامه از ماهنامه فرهنگی هنری آزما با صاحب‌امتیازی و مدیر مسئولی ندا عابد و سردبیری هوشنگ اعلم  با قیمت ۱۲ هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس متفاوتی که نوبخت به مناسبت روز سپاه منتشر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد باقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه با انتشار عکس نوشتی احساسی در صفحه اینستاگرام خود سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این عکس نوشت درج شده:

«سپاه ، برای امنیت مردم،
مومنانه شکل گرفت و در آتش و خون،
عاشقانه راهی دفاعی مقدس شد،
و امروز همچنان پر صلابت و صبورانه
بر سر پیمان خود با شهدا ایستاده است...»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898060

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • چگونه افسردگی را از خود دور کنیم؟
  • صد و پنجاه و ششمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • فیلم| تصاویر VAR گل سالم بارسلونا مقابل رئال منتشر شد
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • گفت‌وگوی اجتماعی با پرونده‌ ویژه‌ توسعه نامتوازن منتشر شد
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد
  • عکس متفاوتی که نوبخت به مناسبت روز سپاه منتشر کرد
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • صد و پنجاه و چهارمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد