Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه(س) از جمعی از دختران شهدای مدافع حرم لشکر زینبیون پاکستان تجلیل شد. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, پنجم صفر که فرا می رسد تمامی شیعیان و محبان سید و سالار شهیدان هم ناله با دختر سه ساله‌اش می‌شوند, دختری که با سن کم بزرگترین مصیبت‌ها را متحمل شد و سرانجام در بلاد شام به پدرش ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این روز برای فرزندان شهدایی که هم سن و سال آن بانوی باکرامت هستند, روز خاصی بوده و حال و هوای  آنها هم حس و حال متفاوتی است. فرزندانی که تنها گوشه‌ ای از دلتنگی‌های دخترانه حضرت رقیه(سلام الله علیها) با پدرش را لمس می‌کنند و با آن حضرت هم درد و هم ناله می‌شوند.

بر همین اساس, همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) از جمعی از دختران شهدای مدافع حرم لشکر زینبیون پاکستان تقدیر شد.

این مراسم که روز گذشته دوشنبه 23 مهر97 در سالن اجتماعات نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد, ضمن اقامه عزا و مرثیه خوانی برای حضرت رقیه(سلام‌الله علیها) دختران 3 تا 6 ساله شهدای لشکر زینبیون پاکستان با اهدای هدایایی توسط فرماندهان و مسئولان این لشکر مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

R1405/P1356/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جبهه مقاومت اسلامی تیپ زینبیون شهدای مدافع حرم مدافعان حرم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جبهه مقاومت اسلامی تیپ زینبیون شهدای مدافع حرم مدافعان حرم جبهه مقاومت اسلامی تیپ زینبیون شهدای مدافع حرم مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود