Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سجادی اگر عمدا چنین مستنداتی ثبت کرده‌اند قطعا مقصر هستند و در حال حاضر آقای سجادی موظف به رفع مشکل و رزومه است. 

یعقوب فتح‌الهی معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در واکنش به خبر سرقت مقاله توسط دکتر سید مهدی سجادی، مدیر گروه «تعلیم و تربیت» دانشگاه تربیت مدرس گفت: باید ببینیم که ایشان مقالات را تایید کرده یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اگر تایید کرده و در خروجی پروفایل ایشان درج شده است، دکتر سجادی باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: برای دانشگاه رزومه بارگذاری شده در پرتال خود دانشگاه تربیت مدرس مهم است و این دانشگاه در خصوص تخلف انجام شده در گوگل اسکالر هیچ گونه مسئولیتی ندارد.    معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس افزود: اگر خود ایشان عمدا چنین مستنداتی ثبت کرده‌اند قطعا مقصر هستند. در ضمن شما در نظر بگیرید سند یک ملک در شهرستان که اداره ثبت اسناد آنرا اشتباهاً به اسم کسی دیگر ثبت کرده، صاحب ملک موظف است هرچه سریع تر انرا تغییر بدهد چون سلب مالکیت شده است. در حال حاضر اقای سجادی موظف به رفع مشکل و رزومه است.    فتح‌الهی خاطر نشان کرد: این موضوع برای دکتر سجادی مسئولیت سازمانی ندارد ولی مسئولیت اعتباری دارد و دانشگاه تربیت مدرس یکی از دانشگاه های بزرگ و مهم انقلاب اسلامی است.    معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس در پایان گفت: از خبرگزاری دانشجو بسیار متشکرم که این مسائل را به خوبی و با حساسیت پیگیری میکند و قطعا شما کار بسیار بسیار خوبی انجام داده اید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری

امتداد- با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران و همچنین بیش از 1800 تن از همکاران جدید، مراسم اختتامیه دوره های توجیهی شغلی بدو خدمت ویژه کارکنان جدید الاستخدام بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این که با همت، شفافیت در امور و کارگروهی تمام عیار در بانک زمینه ورود و استخدام همکاران جدید فراهم شد، افزود: با توجه به کسری کادر در بانک، استخدام نیروهای تازه نفس طی یک فرآیند در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نحو  انجام شد.

وی در ادامه به بانک ملی ایران به عنوان یک بانک پیشرو و پیشگام در نظام بانکی کشور اشاره کرد و گفت: فعالیت و کارکردن در بانک ملی ایران یک افتخار است که امروز این توفیق نصیب شما شده و شما عزیزان باید به عنوان یک امانتدار و میراث دار  ، با تعامل، برخورد مناسب، انجام امور محوله، وظایف ذاتی خود را که به خوبی درجهت خدمات بهینه به مشتریان ، نگهداری و حفظ این امانت کوشا باشید.

دکتر نجارزاده با بیان این که مطلب افزود: بانک ملی ایران با ۹۵ سال قدمت و خدمت ، بیش از ۵۳ میلیون مشتری در سراسر کشور را به عنوان میراث بزرگ و گران بها که با تلاش گذشتگان به دست آمده است را   امروز به دست شما سپرده است و انتظار می رود این امانت را با تلاش و کوشش حفظ و توسعه دهید.

وی به غیرحضوری شدن عمده خدمات بانک اشاره کرد و گفت: از سال گذشته با یک کار گروهی و برنامه ریزی منسجم و هماهنگ عمده خدمات بانک غیرحضوری شد و توانستیم مراجعات مشتریان به شعب را در حد قابل توجهی کاهش دهیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنانش در این مراسم به یادگیری پیوسته و آموزش مستمر کارکنان اشاره کرد و گفت: آموزش هدفمند و کاربردی در بانک، برای همکاران موجب موفقیت، تغییر و تحولات خوبی خواهد شد.

تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در بانک از دیگر موضوعاتی بود که دکتر نجارزاده در این مراسم به آن پرداخت و تاکید کرد: همه کارکنان باید بدانند که مسیر شغلی و انتصابات در بانک شفاف است و با توانمندی، دانش کافی و وجود تجربه بی شک ارتقاء خواهند یافت.

وی در خاتمه این مراسم موفقیت های بانک در سال گذشته را قابل توجه دانست و تصریح کرد: بانک در سال گذشته با کمک نیروهای نخبه و بانکداران خبره خود بعد از سال ها توانست سهم خوبی از بازار را کسب کند و با افزایش سرمایه و مدیریت دارایی و بدهی جایگاه بانک را مجدد در نظام بانکی ارتقاء دهد.

در این مراسم کارگروهی با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد که در این کارگروه به تشریح، بیان مسائل و بررسی موضوعات مربوطه پیرامون امور بانک و همکاران جدید الاستخدام پرداخته شد .

گفتنی است، اهداء و درج نشان بانک به کارکنان جدید توسط مدیران ارشد بانک  بخش های پایانی این مراسم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ماهگرد ششم تهران
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • حق‌التدریس اضافه بر ساعات سازمانی موظف به استادان پرداخت نمی‌شود 
  • برگزاری رویداد فرهنگی «دانشجو، رشد و بالندگی» در دانشگاه گلستان
  • تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری