Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر مداحی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: موکب های نجف اشرف در صحن فاطمةالزهراء (س)، مسجد شهید حکیم، شارع کوفه روبروی مسجد حنانه و شارع کوفه روبروی مسجد شاکری، پس از نماز مغرب و عشاء مراسم ها برگزار می شود.
وی گفت: در مسیر پیاده روی موکب امام رضا (ع) در عمود 285 هر شب پس از نماز مغرب و عشاء با حضور حجت الاسلام پناهیان و حاج صادق آهنگران، برنامه هایی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مداحی افزود: در عمود 707 موکب علی بن موسی الرضا (ع) نیز از دهم تا هفدهم ماه صفر بعد از نماز مغرب و عشاء، عمود 780 موکب ریحانة الحسین (س) ظهرها پس از نماز از 15 تا 18 ماه صفر با حضور سید مجید بنی فاطمه، عمود 828 موکب صاحب الزمان (عج) از 13 تا 18 ماه صفر بعد از نماز مغرب و عشاء، عمود 932 موکب میثاق با شهدا با حضور میثم مطیعی بعد از نماز ظهر و مغرب و عشاء از 15 تا 18 ماه صفر، عمود 1080 موکب حضرت معصومه (س) با حضور حجت الاسلام فرحزاد و مداحی حسن شالبافان و عمود 1120 موکب خدام الحسین بعد از نماز عصر و عشاء از دهم تا نوزدهم ماه صفر با حضور سخنرانان و مداحان کشوری برنامه هایی اجرا می شود.
وی گفت: پخش زنده دعای کمیل در صحن فاطمةالزهراء (س) در 26 مهر و پخش زنده دعای ندبه در 11​ آبان در کربلای معلی و پخش زنده دعای کمیل و ندبه در دو هفته پس از آن نیز از دیگر برنامه های امسال است.
اقای مداحی درباره برنامه های کمیته مراسمات در کربلای معلی افزود: اکثر موکب ها در کربلا از 13 تا 20 ماه صفر برنامه دارند که موکب های کربلا عبارتند از: موکب احباب الرضای مرکزی (جنب کنسولگری سابق)، موکب فاطمةالزهراء (س) [شارع ستین ورزشگاه المیار] و موکب شباب الرضوی (باب طُوَیرِج اول جاده حله).
مداحی گفت: چون همه این مراسمات با کمک های مردمی برگزار می شود از مردم می خواهیم کمک های خود را به سامانه #1314*780* واریز کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نجف موکب اربعين خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان

ایسنا/زنجان مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان زنجان گفت: ۲۱ چایخانه آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت در زنجان ایجاد خواهند شد.

قاسم محمدی امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه) در جمع اصحاب رسانه استان زنجان، با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع دهه کرامت در ۳۵ سرفصل، اظهار کرد: پرچم بارگاه حضرت معصومه (س) با حضور خادمان ۲۱ ازدیبهشت ماه وارد استان می‌شود و به مدت سه روز برنامه‌های متعددی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور خادمان در زندان‌های زنجان، خدابنده و ابهر، ادامه داد: خادمان امام رضا (ع) در قالب برنامه  زیر سایه خورشید به مدت یک هفته در استان حضور می‌یابند. 

قاسمی با اشاره به کلنگ‌زنی چایخانه‌های آستان رضوی در شهر زنجان، گفت: طبق برنامه مقرر شده، ۸۸۸ چایخانه در کشور ایجاد شود که سهم استان زنجان از این تعداد ۲۱ چایخانه است. 

مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان نیز در این جلسه بیان کرد: دهه کرامت فرصتی برای افزایش نشاط اجتماعی جامعه است. 

غلامرضا نظری با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، ادامه داد: در ۱۰ پارک برنامه صبحگاهی و عصرگاهی ورزش برگزار خواهد شد. همچنین برنامه‌های متعددی اعم از تجلیل از مفاخر قرآنی استان و برنامه‌هایی برای کودکان بخصوص دختران در این هفته برگزار خواهد شد. 

در ادامه نشست، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان اظهار کرد: برگزاری مراسم روز دختر و تجمع دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اجرای طرح تلاوت در شب، از جمله برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

با بیان اینکه برای برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه کرامت، جلسات مختلفی برگزار و برنامه‌های پیشنهادی مطرح و نهایی شد، گفت: معرفت و آگاهی نسل کنونی بویژه کودکان و نوجوانان با مکتب اهل‌ بیت (ع) آن‌گونه که باید و شاید نیست. بر این اساس برنامه دهه کرامت با هدف تبیین هرچه بیشتر این مکتب برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم مذهبی در جامعه، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به‌عنوان ستاد برگزاری برنامه‌های دهه کرامت انتخاب شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • ‌مداحی حاج مهدی رسولی در سالروز شهادت امام ‌صادق(ع) + فیلم
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد