Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، نوزده نظامی افغان در حملات طالبان در استان های دایکندی و فراه افغانستان کشته شدند. «علی اکبر ناطقی» سخنگوی استانداری دایکندی اعلام کرد: افراد طالبان به چند پاسگاه نیروهای امنیتی در شهرستان «کجران» از توابع این استان حمله کردند و به درگیری با نیروهای امنیتی افغان پرداختند که بر اثر آن 13 نظامی افغان کشته شدند و 13 نظامی دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افراد طالبان در این حمله از سلاح های مجهز به «لیزر» و تانک استفاده کردند.
از سوی دیگر 6 سرباز ارتش براثر حمله بامداد امروز طالبان در استان فراه در غرب افغانستان کشته شدند. این نیروها زمانی کشته شدند که طالبان به پاسگاه های آنها در حومه شهر فراه مرکز این استان حمله کردند.از سوی دیگر سه سرکرده معروف طالبان در درگیری با نیروهای امنیتی در استان بلخ شمال افغانستان کشته شدند.
«محمد حنیف رضایی» سخنگوی ارتش افغانستان در شمال این کشور گفت: این درگیری در شهرستان «چهاربولک» از توابع استان بلخ روی داد.وزارت دفاع افغانستان با انتشار بیانیه ای از کشته شدن 36 تروریست براثر عملیات 24 ساعت گذشته نیروهای امنیتی افغان در 9 استان این کشور خبر داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افغانستان طالبان کابل فراه دایکندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 847182 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • طالبان ۶ مرزبان ایرانی را بازداشت و آزاد کرد!
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان