Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:24:32 GMT

۲۰۴ گیت خروجی برای خروج زوار در نظر گرفته شده است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۵۳۱۴

۲۰۴ گیت خروجی برای خروج زوار در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عبدالهی بعد از ظهر امروز سه شنبه در گفتگو با رادیو اربعین افزود: جهت تسهیل خروج و تشرف زوار اربعین ۹۶ گیت خروجی در مرز مهران و ۴۶ گیت خروجی در مرز شلمچه و ۲۸ گیت خروجی در پایانه مرزی چزابه و نیز ۲۶ گیت خروجی در مرز خسروی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در این ایام نیروی انتظامی سیستم های الکترونیکی در پایانه ها مستقر می کنند تا حداکثر سرعت و تسهیل در خروج زائران را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهی همچنین در خصوص پایانه مرزی مهران گفت: سال گذشته ۵۰ درصد زائران از این مرز به زیارت اباعبدالله (ع) مشرف شدند.

وی خاطر نشان کرد: تمام کارهای تکمیلی و محوطه سازی پایانه مرزی مهران به اتمام رسیده است.
 

کد خبر 4432249

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی مرز شلمچه مرز مهران اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر گرگان یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدسبحان حسنی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد اربعین ایلام با موضوع تعیین تکلیف جانمایی مواکب در مرز مهران عنوان کرد: مقررات و جانمایی های اولیه اربعین در مرز مهران با توجه به قرار گرفتن اربعین در ماه‌های سرد سال صورت گرفته است.

وی افزود: در سال‌های گذشته بر خلاف امروز وجود ویزا چندان ملاک نبود و گاهی با کارت ملی انجام می‌شد ولی اکنون گذرنامه زیارتی صادر می‌شود و کار بسیار تسهیل شده و سرعت تردد بالا رفته و ما با شرایط جدیدی در برگزاری اربعین مواجه هستیم.

وی گفت: با شرایط جدید و تحولات بزرگی که در حوزه اربعین در استان ایلام صورت گرفته و جانمایی مواکب، تردد اتوبوس بازرسی‌ها باید با این شرایط جدید وفق داده شود تا زائر سریع‌تر به مرز برسد و جمعیت زودتر تخلیه شود.

حسنی تأکید کرد: موضوع ساماندهی دستفروشان باید به طور جدی دیده شود و ملاحظات نیروهای انتظامی و مرزبانی و راهور در نظر گرفته شود تا مزاحمتی در برقراری نظم و تردد زائران ایجاد نشده و خللی در تردد میلیونی زائران ایجاد نشود.

کد خبر 6087538

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران